Sen ne biçim bi'şeysin böyle vol.2

1 Ekim 2009 Perşembe


vol.2 dedik ama vol.2432677'ye kadar gidicek gibi duruyor bu "sen ne biçim bi şeysin böyle"ler.. zira Lord her yaptığıyla, her söylediğiyle bizi sürekli etkiliyor..
Fourfourtwo dergisi'nin ekim sayısına kapak olmuş.. Çok da güzel bir röportaj vermiş.. Sırf şu cümlesi bile "gerçek misin sen Harry?" sözünü söylettirmeye yetiyor..
"Mor formayı ilk gördüğümde mükemmel bir dizayn olduğunu düşünmüştüm. yine de tercihim sarı kırmızı parçalıydı çünkü Galatasaray'ın gerçek renkleri onlar. İngiltere'deyken bile galatasaray dendiğinde aklıma o sarı kırmızı parçalı forma geliyordu."


Gitme tamam mı?Lütfen..bi' kaç yıl daha görelim sarı-kırmızı parçalıyı üstünde..
Daha gidecek olma düşüncen bile bizi bu kadar üzüyorsa,sen gittiğinde ne oluruz bilinmez..O yüzden nolur gitme..


ps:dergi scanleri el emeğidir,bizzat kendim tarattım.

5 yorum:

sinem dedi ki...

sevgili gönüldaşlarım, alın size amme hizmeti:

http://politix.com.au/

yalnız linke tıklamadan önce 3 defa düşünün çünkü birkaç saat kendinizden geçebilirsiniz :)

Ceyda dedi ki...

yorumlar icin sağolasın sinem,geowynsdı dimi :) senin blogun'u da takip ediyorum yorum bırakmadım hic ama sende cok iyi yazıyorsun :) takipde olman çok sevindirdi.

Gözde dedi ki...

Sinem,

yolladığın site sık kullanılanlarımın baştacı olmakta bir seneden beri:)
her yeni sezonda "acaba bu sefer nasıl bir koleksiyon ve katalog çekimi hazırlayacaklar da kalp krizi geçiricem" diye korkarak açıyorum, her seferinde daha bi karizmatik daha bi yakışıklı oluyor Harry:)
Hatta Politix Türkiye'ye şube açsın da,mağazadan poster, katalog ne varsa yürütelim gibi planlarım bile var :)

sinem dedi ki...

gözde, politix şube açsın, gider hem babama bişeler alırım, hem de kewell'ın kataloglarda filan giydiği tişörtlerin small bedenlerini alır kendim giyerim :) nasıl olsa alışığız store'dan, hep erkek kostümü almaya.

Gözde dedi ki...

Haklısın Sinem,erkek kesim formalara erkek kesim tshirtlere alışığız nasılsa, politix'den de kewell'ın giydiği tshirtleri alırız :)
Arda'yla katalog çekimi yapılan Efor mağazası gibi boy boy posterleri olursa çıkamam yalnız ben oradan, store'daki kewell posterlerine bile dakikalarca takılıp kalıyorum, içinde onlarca kewell posteri kataloğu olan bir mağazada sabahtan akşama kadar durabilirim sanırım:)

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP