Oysa Herkes Öldürür Sevdiğini..

16 Ekim 2009 Cuma

Milli maç arası her zamankinden daha mı uzun geldi ne? Bir türlü bitmek bilmedi şu 2 hafta..
Futbol ağırlıklı olarak yazacağız diye başladığımız blogumuz maç arasını da fırsat bilip gitgide dizi bloguna dönüşüyor gibi sanki, ama maçlar yeniden başladıktan sonra eski halimize geri döneriz diye düşünüyorum :)

Bir kaç gün önce Ceyda'nın tavsiyesiyle izlemeye başladığım ve çook beğendiğim bir dizi var ki, buraya yazmasam olmaz..

İsmi, Ezel..

Başlayalı 3 hafta olmuş aslında ama son bir-iki yıldır televizyonda haftası haftasına takip ettiğim bir dizi olmadığı için daha önce denk gelmeme rağmen sonuna kadar izlememiştim Ezel'i..Ceyda'nın msn iletisinde diziyle ilgili yazdığı repliği de görünce dayanamadım ve 3 bölümünü arka arkaya izlemeye karar verdim..Sonuç olarak, bence kesinlikle son zamanlardaki en iyi Türk yapımı dizi olmuş Ezel.
Bir kere dizinin başrolünde Kenan İmirzalıoğlu var ki, diziyi izlemek için başlı başına bir sebep olabilecek kadar karizmaya sahip!! :) Cansu Dere'nin dümdüz ve bomboş bakışları yer yer baysa da konusu hatrına onun sahneleri bile izlenilebilir kılınıyor.
Özellikle dizideki replikler harika.. Hele bir sahne vardı ki üçüncü bölümünde..
Önce Ömer ve Eyşan'ın hapishanedeki konuşmaları ve arkasından sesine hayran olduğum Tuncel Kurtiz'in ağzından duyduğumuz süper şiir.. Tek kelimeyle mükemmel bir sahne olmuş.. İzlerken ağladığımı söylemeye gerek bile duymuyorum, zira şu anda o sahnenin videosunu izlerken bile gözlerim doluyor..




4 yorum:

Ceyda dedi ki...

Benim gibi odun bi bünyeyi bile ağlattığına göre,gerçekten güzel bir dizi demektir. :) Kesinlikle izlenmeli,zira türk yapımlarından çok başka çok güzel.

SINO dedi ki...

Şiir Oscar Wilde'in, ona da bir selam çakalım burdan

Rabish dedi ki...

Bak simdi Gozde olmadi bu.. Bu yazilanlari gorunce merak ettim ve izleyesim geldi..
Bu tarz Turk dizilerini izlemeyeli uzun zaman oldu ama galiba vakit buldugumda indirip izlicem, hainler :D

Simdilik forza Genis Aile diyorum :)

Gözde dedi ki...

SINO,
Bu sahneye bu kadar uyumlu başka bir şiir yoktur heralde..
Oscar Wilde'ın şiirini kullanmaları güzel olmuş, Tuncel Kurtiz'in sesinden duymak daha bir güzel olmuş..


Rabish,
kesinlikle izlemen lazım blagom diyorum başka da bişi demiyorum:) İzle ki beraber yapalım bölüm yorumlarını :)


Ceyda,
estafurullah len ne odunu:) herkes benim kadar kolay ağlayamıyor her sahneye:)ama bu sahne ağlanmayacak gibi değil, gerçi favori sahnem Eyşan'ın Ömer'in öldüğünü öğrendiği sahne oldu ama repliklerin hatrına bu sahnenin videosunu koydum..

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP