10²

28 Ekim 2009 Çarşamba





**Foto buradan alıntı.

3 yorum:

Schumy dedi ki...

Emre 17 yaşındayken Hagi ona bir söz söylemişti.

"Herşeyi bildiğini düşünme. Daha hiçbirşey bilmiyorsun"

Yani Hagi o zamanlarda anlamıştı Emre' nin Inter' e gideceğini. Ve dönüp dolaşıp geleceği yer de Türkiye oldu.

Şimdi yanında oturan adam bu bahsettiği Emre' nin en yakın arkadaşlarından. Keşke ona bir iki kelam laf söyleyip kulağını çekse. Arda' yı ilk A takıma çıkaran adam sonuçta, üzerinde hakkı vardır herhalde...

Rabish dedi ki...

Baslik guzelmis :)

Schumy'ye katiliyorum, keske Hagi Arda'yi uyarsa, egitse, çalistirsa, "abi"lik yapsa ... Arda'nin diger "abi"lerinden çok daha iyidir ..

Gözde dedi ki...

Ben de katılıyorum size,
keşke Arda'nın yanında hep Hagi olsa da onu uyarsa, ona yol gösterse.. Diğer "abi"leriyle takılmasa artık, kendisi farkediyor mu bilmiyorum ama bizim gördüğümüz kadarıyla çok zarar veriyor ona Emre abisi ve diğer abileri..

Rabish, o kare işaretini bulmak için neler çektiğimi bi ben bilirim:) msnde olsan senden isticektim, googledan sora sora buldum :))

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP