What did you see?

10 Ekim 2009 Cumartesi


Az önce Flashforward'ın üçüncü bölümünü ikinci kere izledim, madem daha dışarı çıkmak için vaktim var, dizi hakkında birkaç birşey yazmadan bilgisayarı kapatmayayım dedim..
Sanıyorum ki bu dizi,bu sezon izlediğim en güzel dizi olmaya aday..Greys Anatomy hariç izlediğim bütün diziler salı sabahına denk geliyor ve salı yorgunluğundan sonra cuma gününe Flashforward ve greys anatomy'le başlamak güzel oluyor..Geçen senelerde Greys'i bu kadar merakla beklerdim ama son değişikliklerinden sonra iyiden iyiye baymaya başladı..Cuma sabahlarında beni 8de ayağa kaldıracak yeni birşey lazımdı o da Flashforward oldu. Resmen ekrandan bir saniye bile gözümü ayırmadan izliyorum, diziyi son 2 haftada bi 20 kişiye önermişimdir heralde, reklamını da baya iyi yapıyorum yani:)
ayrıca diziyi izleyemeyenlere veya izlememiş olanlara bir de haber; yakında dizimax'den yayınlanmaya başlayacakmış..

-spoiler içerir uyarıyorum-
Kahramanlarımız gelecekte bir flashforward olur mu olmaz mı diye araştırırlarken meğer geçmişte olmuş yahu, hem de Somali'de..
O değil de o somalili çocuğun olduğu flashbackteki kule neydi öyle.. Kesin 2009daki flashforwardla da bir alakası çıkacak, buraya yazıyorum!
Bölüm aslında baya bir durağan geçti, ne geçen haftaki D.Gibbons ne de Charlie'nin gördüğü Flashforward'ların etkisi vardı ama bambaşka bir açıdan baktılar bu sefer olaya..
-spoiler bitti-


Her ne kadar ilk 2 bölümün etkileyiciliğinin yanında oldukça sönük kalan durağan bir bölüm yayınlanmış olsa da son sahnesiyle yine "haftaya cuma gelsin bir an evvel" dedirtti. Ayrıca FBI'da bulunan karakterlerin kullandığı yıllar önceki olayları bile istatistikleriyle grafikleriyle bir bir bulan bilgisayarlara bayıldım,biz hala msn ve photoshop aynı anda açılınca bile kitlenen bilgisayarlarla uğraşalım, Amerikalı işi çözmüş!:))

0 yorum:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP