Mi TV

8 Ekim 2009 Perşembe



Her konuda olduğu gibi spor programlarında da seviyeyi yakalamak da zorlanan bir ülkeyiz biz.Özellikle hafta sonu bütün lig maçları oynandıktan sonra gecenin bir yarısı ortaya çıkan tipleri düşününce böyle bir yazı yazma isteği oluştu bende.Sevdiğim,izlerken zevk aldığım az da olsa öz spor programları var.Buyurun bakın.


Gol

Salı akşamları 20.00'de NTV Sporda yayınlanan gol programını takip etmek de gerçekten yarar var.Güntekin Onay,Mert Aydın ve Ersin Düzen üçlüsü 'dünyadan futbol' tadında bir program yapıyorlar.Özellikle Seria A'yı takip edenler gitsin izlesin,bu ülkede Güntekin Onay kadar İtalya futbolu birikimine sahip olan insan az bulunur.Hala kendisi 90 dakikada Rıdvan Dilmen'in karşısında neden ezilmektedir anlamış değilim.Neyse,Mert Aydın'ın da futbol bilgisini bilenler bilir,yine NTV Sporda yayınlanan 1-0-2 de de görebilirsiniz kendisini.Ersin Düzen olsada olmasa da olabilir sanırım,nedense bana hep Burcu Esmersoy'un erkek versiyonu gibi gelir kendisi.Ama güzel programdır,izleyin izletin.


Total Futbol

Sky Türk'de yayınlanan total futbol bence Türkiye'deki en samimi spor programı,saati ve günü -salı akşamları 21-23 de yayınlanmak da- 'Gol' ile çakışsa da Ali Ece kaptırmış gidiyorken zaplayasın gelmiyor TV'yi.Kendisinin futbol bilgisi ve üslubuna hayranım.Beşiktaş taraftarı olduğunu duyunca şaşırmamıştım,bu tip yazar çizer tayfasında sevdiğim kim varsa siyah-beyaz'a gönül vermiştir genelde..
Unutmadan,programın diğer üyeleri Mehmet Ayan,Fırat İşbecer,İlker Duralı ve Mustafa Sapmazdan oluşuyor.



Spor Servisi

Bu programı buraya koyarken baya düşündüm,çok sevdiğim bir program değil aslında.Öyle zaman ayırıp izlemiyorum.Ama rastlarsam da devamını getiriyorum.Türkiye de sevebildiğin bir Fenerbahçeli yazar var mı diye sorsalar,sanırım Mehmet Demirkol derim.Asla tarafsız demiyorum ona,bir takıma gönül vermiş birinin 'tarafsız' olmasını beklemek hatadır bana göre.Ama fanatik değildir diyebilirim çok rahat.
Programı bilenler içeriğini de az çok biliyorlardır.Genelde güncel 'spor' olaylarını tartışıyorlar programda,gazete küpürleri,köşe yazılarını yorumluyorlar.Türkiyedeki klasik spor programlarının aksine farklı birşey yapmaya çalışıyorlar.Haftanın ilk dört günü öğle saatlerinde yayınlanmakda program.


Ters Köşe

Aslında kimseye öneremem bu programı.Yıllarca 90 dakika izleyenlerin çektiği bir eziyet vardı.Hayır Hıncal Uluç değil,onun akli dengesinden şüphe duyduğum için hiçbir katagoriye sokmuyorum onu.Mehmet Yılmazdı bu isim.Orda durmasının tek nedeni fenerbahçeli olması olan,futbolun güzelliklerinden yoksun kalmış aciz bir adam.Programın haberini ilk aldığımda çok sevinmiştim.Kanat Atkaya benim için Türkiyedeki en iyi spor yazarlarından biridir.Cem Dizdar da aynı şekilde.Beşiktaşlı olmasına rağmen temiz ve iyi bir adamdır benim gözümde.3.ismi duymayana kadar çok güzel bir gelişmeydi benim için.Fakat Mehmet Yılmaz'ın adı yetti,izlemeyi düşünmüyordum.İlk programda Kanat Atkayada o '3. isimden' rahatsız olduğunu verdiği ayarlarla belli etti zaten.Ondan sonra ki programları pek izliyemedim,Murat Kosovalı olanı ise gerçekten çok iyiydi.O adamın içinde olduğu kötü birşey olamaz zaten.Neyse,dediğim gibi düzenli olarak hiç takip etmedim bu programı.Fakat kanat atkaya,cem dizdar ve umarım murat kosova 3'lüsü olursa,asla kaçırmam.Sizde kaçırmayın.


Yenilsen de Yensen de

Daha ntv sporda duyurulduğunda ilgimi çekmişti program.Türkiyede taraftarların konuşma hakkı yok çünki.Hiçbir platformda hiçbir şekilde isteklerini dile getirip konuşamazlar.Bu birilerinin ilgisini çekmiş olmalı ki bu güzel programı yayınladılar.Ben ilk haftadan beri takipdeyim.O zaman daha güzeldi program,her gün başka takımın taraftarları konuşuyordu.Ben 3 takım taraftarını da takip ediyordum.Şu an ki hali fazla karışık gelsede izlemeye çalışıyorum.
Bloglarını okuduğum,ekşi sözlükte bile takibinde olduğum Galatasaraylıları televizyonda izlemek gerçekten güzel.
Ha tabi sunan hatun sempatik ötesi Banu Yelkovan olunca,mutlaka izlenmeli.
ps : okul dolayısıyla hiçbiryere zaman ayıramıyorum,nedense icimden geldi yazmak.foto çok alakasız farkındayım,sadece hoşuma gitti.

3 yorum:

Gözde dedi ki...

Eline sağlık Ciydaa..Okul bizi bu dönem bizi internetten,dolayısıyla blogdan fazlasıyla ayıracak gibi duruyor ya neyse, sınavlar bastırana kadar bu durumu düşünmemeye çalışalım :)

İzlediğim ne bir Türk dizisi, hatta Kanald Atv Show vs. türü bi kanal bile kalmadığı için benim de televizyon izlediğim zamanlar GSTV,LigTv,Eurosport,NtvSpor ve bilimum spor kanalları arasında zaplamakla geçiyor..Yazdığın bütün programlar benim de her hafta takip ettiklerim arasında..

Yazında bahsetmemişsin ama,ben de bir ekleme yapayım..
Özellikle son zamanlarda logosunu değiştirip programları arttırdığından beridir GSTV'deki programlar da oldukça güzel oluyor,özellikle son bir-iki aydır Yalnız Futbol'u her hafta seyrediyorum,
programı Melih Şabanoğlu sunuyor,ayrıca yenilsen de yensen de programındaki Galatasaraylılar da var, yazılarını takip ettiğimiz renkdaşların yorumlarını da dinlemek oldukça iyi oluyor.
Buradan da bu programı tavsiye etmiş olayım.

mischa dedi ki...

Ceyda selam,
Güzel bir analiz yapmışssın, eline sağlık. Ben hiçbir programı izlememeye çalışıyorum. İzledikçe sinirlerim kalkıyor, kızıyorum hatta deliriyorum. Kendime yazık. Çünkü objektif konuşabilen çok az! Yenilsen de Yensen de çıkan GS'lilar arkadaşım. Çok düzgün insanlar. Onları izlemeye çalışıyorum. Bİr de Gözde'nin bahsettiği GSTV'deki Yanlız Futbol var ki takip edilmelidir. Çünkü Melih Şabanoğlu bizler için inanılmaz bir tarihçi ve araştırmacıdır. Bu insanları desteklemek ve onlardan birşeyler öğrenmek çok önemli.

Ceyda dedi ki...

gözde,
aynen benimde izlediğim yerli dizi yok,gerçi ezel hoşuma gitti ama bakalım :) o programın ilk bölümünü izleme fırsatım oldu,gerçekten güzel bi program,Melih Şabanoğlu için bile izlenir.

mischa,
Sağol öncelikle :) Bencede izleme spor programı adı altındaki şovları.Ama benim bahsettiğim programlar gerçek güzel,özellikle total futbol.Yalnız Futbol'u bahsettiğim gibi bir kere izleyebildim,ama devamını illa ki getiricem.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP