Kaldığımız Yerden Devam: 4-3

18 Ekim 2009 Pazar




Burada yazmıştım 1 ay kadar önce, ne zaman Kewell gol atacak olsa içime doğuyor diye..
Evet, bugün de aynı durumdaydım.. bütün gün kiminle maçı konuştuysam "Kewell gol atacak" dedim, ve dakikalar 23'ü gösterdiğinde Kewell bir kez daha "bak şimdi,birazdan öyle bir gol atacağım ki ardından gol dediğin böyle atılır işte diyeceksiniz" konulu golünü attı,böylece hem ben yanılmamış oldum, hem de gerek golüyle gerek de gol sonrasında "eskisi" gibi sevinmesiyle çook mutlu etti bizi Lord :)

Maçın geneline gelirsem,
Bol gollü, dolayısıyla -özellikle son 10 dakikasında- adrenalinimin tavan yaptığı bir maçtı..
Özellikle Eskişehir, Sturm ve -her yönüyle hiç bir zaman hatırlamak istemediğim- Ankaragücü maçlarıyla kıyaslarsak çok formda bir Galatasaray vardı sahada. Bunu da maçın başında ortaya koyduğu baskılı oyunla gösterdi zaten ve çok geçmeden Kewell'ın mükemmel golü geldi, 2. golden sonra Galatasaray oyunun kontrolünü tamamen ele almışken ve farka gideceğimizi düşünürken hiç hesapta olmayan bir şekilde Trabzonspor'un golü geldi, ve bu gol bütün hesapları bozdu. İkinci yarıysa tam bir gol düellosu şeklindeydi ve her ne kadar izlerken baya bir gerilmiş olsam da son zamanlarda izlediğim en keyifli maçlardan biriydi, seviyorum böyle ölüp ölüp dirildiğimiz maçları izlemeyi!
Atılan 4 gol harika olsa da, yenilen 3 golün bir daha tekrarlanmaması için önlemler alınması gerekiyor, özellikle de önümüzde bu kadar önemli ve arka arkaya 2 tane maç varken.
Sabri'ye zamanında söylediğim-saydığım- lafların hiç birinden dolayı pişman değilim, ama bu çocuk beni şaşırtmaya devam ediyor. Bu akşam da sahadaki en başarılı isimlerden biriydi. Arda her ne kadar gol atmış da olsa formsuzluğu tam olarak düzelmiş değil, ama geri dönüşünün Fenerbahçe maçıyla olacağını düşünüyorum. Hakan Balta ve Ayhan'ınsa bir an evvel toparlanması gerekiyor. Ayrıca, Keita'ya burdan sesleniyorum: iyi ki varsın! Kuşkusuz sahanın en iyi isimlerinden biriydi.
Kewell sa,attığı gol,maçın başındaki pozisyonları ve oyundan çıkana kadar oldukça iyi oynaması bir yana, gol attıktan sonraki sevinci herşeye bedeldi. İnanıyorum ki formu yükseldikçe yüzü de daha çok gülecek ve- umarım inşallah lütfen- 2 yıllık sözleşmesi imzaladığında bize "Kewoooool" çığlıkları attıracak yeniden.

Son olarak,
yarın Futbol Aşkı'na katılacağını öğrendikten sonra maça da gelir kesin diyordum,
beni yanıltmadı ve maçı izlemek için televizyonu açar açmaz 10'u gördüm..
Ali Sami Yen seninle bir başka güzel be Gica diyorum ve I love you Hagi diyerek maç yazımı burada bitiriyorum.

3 yorum:

Schumy dedi ki...

Kewell sahaya çıkarken yüzü gülüyorsa bilin ki o gün ya gol atacak ya da asist yapacaktır.

Hayatımda hiçbir oyuncunun yüzü gülüyor diye bu kadar mutlu olduğumu hatırlamıyorum.

Hani bir şarkı var ya " Gülmek sana yakışıyor diye "

Ahanda onu hediye ediyorum Kewell' a :)

Schumy dedi ki...

Bugün de gülüyordu Aslan parçası, yine mükemmel oynadı ve golünü attı. Keşke 3 yaş daha genç olsaydı...

Gözde dedi ki...

Schumy,
Kesinlikle katılıyorum, sanırım ben de hayatımda hiç bir oyuncunun yüzü gülüyor diye bu kadar mutlu olmamıştım. Onun keyfinin yerinde olduğu, dolayısıyla süper oynayıp gol attığı maçlar ayrı bir güzel oluyor..
dün akşamki maçta da 90 dakika boyunca mükemmel oynadı. Keşke, daha genç olsaydı ama formunun yaşı ilerledikçe daha çok yükselmesi de çok mutluluk verici.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP