İnsan değilsin!!

5 Ekim 2009 Pazartesi

Aslında buraya uzuun bir yazı yazmıştım ama nasıl bitireceğimi bilemedim, uzadıkça uzadı..
O yüzden fotoğraflar herşeyi anlatmaya yetiyor da artıyor diye kısa kesiyorum..

Bu asil insan..bu kibar insan..
takımı stada götürecek otobüse bindiği halde, bizim için kalkıp otobüs camını açıp teker teker (tabi Kewell'ı çağıran benim ve Ceyda'nın arkadaşı Aybüke olduğu için yanımızda birsürü kişi olduğu halde önce üçümüzün formasıyla dergisini imzaladı,o kadar da havamız olsun artık!) bekleyen herkesin formasını imzaladı..
sonra.. otobüsteki yerine oturduğunda benim,bizim öpücüklerimize gülücükleriyle karşılık verdi, fotoğraf makinamı görünce poz bile verdi o insanın içini ısıtan gülüşüyle..


Futbola olan ilgi ve alakamın "ayy ne şeker bişi bu,bunun için izlim maçları oyy" dan ibaret olmadığını beni az çok tanıyan herkes bilir, bilmeyen de blogdaki yazılarımı okuduktan sonra fikir sahibi olmuştur sanıyorum ki.. ama bu güzel insan için, sırf onun için maç izleyebilirim! Hatta Tim Cahill ve Lucas Neill'den başka Aussie futbolcu tanımıyor olmama rağmen Avustralya milli takımı maçlarını izlemişliğim de vardır:)


Haldun abiye "Lütfen abi,Kewell gitmesin sözleşme imzalayın onunla" dediğimde gülüp göz kırpması, Kewell'a "Don't go please" dediğimde bana bakıp gülmesi.. bunlar iyi şeyler olsa gerek, onun gitmeyeceğine dair bir işaret olsa gerek :)
Geçen sefer geldiklerinde Kewell'ın eski neşesini kaybettiğini söylemiştim,
hala sahadaki eski neşeli hallerini özlesem de bize karşı bu halini, neşeli tavırlarını görmek çook mutlu etti..eskisi gibiydi..
Umarım en kısa zamanda bildiğimiz eski Wizard of Oz Kewell gibi mükemmel oynamaya kaldığı yerden devam eder ve en az 2 yıl daha Galatasaray formasını üzerinden çıkarmaz..

4 yorum:

Ceyda dedi ki...

Haldun abiye şuursuzca 'transferler için teşekkürler' dediğimde bana göz kırpmasını da es geçmeyelim.Haldunla konustuk haberler iyi. (H) :)

sinem dedi ki...

izmir'e de gelsin, yazgülü'yle biz de böyle bi yazı patlatcaz! çok kıskandııııım! :)

Gözde dedi ki...

Ceyda,
hiç es geçermiyiz onu ciydaa,Canımız herşeyimiz karizmatik Haldun abi'miz:) Doğrudur'u da unutmayalım ama(H)


Sinem,
Umarım bu sene de Fortis Türkiye Kupası maçlarından biri veya birkaçı İzmir'de olur siz de en az bizim kadar görürsünüz,
her genç kızın görmesi tanışması,parfümünü koklaması gereken bi insan Kewell :P:))

mischa dedi ki...

Sizleri anlıyorum ama biz de bu kadar hayranız bu adama:) umarım bu sene bırakıp gitmez, umarım senelerce daha bizimle devam eder...

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP