Sen var ya sen

23 Ekim 2009 Cuma



Öncelikle,
bu sefer Kewell'ın golünü önceden hissedemedim çünkü golü göremedim! Golü Canlı canlı izleyemediğim için saymıyorum bunu, Fenerbahçe maçında bir daha gol atacaksın Kewell,anlaştık mı?? :)


Kewell'ın golünü izlememiş, daha doğrusu izleyememiş olmanın nedeniyse maçın benim açımdan binbir türlü aksiliklerle başlamasıydı.. Tnt bu sefer bizim maçı yayınlamadığı için babamla yollara düşüp Çayyolu'nda her zaman maç izlediğim cafede izlemeye gittik maçı, ama 24.dakikada elektrikler kesildi! Sanırım bende bir uğursuzluk var diye düşünmeye başladım çünke elektrik bundan en son 3 hafta önce ve Strum Graz maçı oynanırken kesilmişti. aynı şekilde elektrik kesintisi olunca bende bir uğursuzluk olduğunu o maçtaki gibi berabere biteceğini düşünüyordum ama neyseki beklediğim gibi olmadı, o kadar da uğursuz değilmişim! Maçı SMS'le anlatacağım diye söz verdiğim arkadaşlarımdan "1-0 öndeymişiz" haberleri gelince, elektrik de bir türlü gelmeyince mecburen cafeyi terkedip Park Caddesi'ndeki- bu sefer jeneratörlü- başka bir Cafeye gittik.
içeri girer girmez Nonda'nın gol atması da ayrı bir güzellikti ama sözüm sana d-smart;
devre arasında 15 dakika boyunca reklam vermeyi biliyorsun, 2 tane reklam az verin de maçın ilk yarısını kaçıranlar için ilk golü gösterin yahu!! Ancak eve geldikten sonra maçın 00:30daki tekrarından izleyebildim Kewell'ın golünü ve kaçırdığım 15-20 dakikayı.

Takım olarak çok iyi oynadığımız maçlardan birini izledik dün akşam, Nonda yine boş geçmedi ve iki güzel golle galibiyeti getiren isimlerden biri oldu,Keita'nın geldiğinden beri takım için yaptığı olumlu şeyleri saymaya başlasam öğleden sonraki dersime geç kalırım- o kadar çok ki- , az ve öz olarak mükemmelsin Keita diyip geçiyorum o yüzden..
Sahada onun için 70.dakikada pili bitiyor diyenlere inat dakika 89 küsür olmuşken hala yorulmamış, gol pozisyonuna giren bir Kewell vardı dün akşam, ve iyi ki de var. son 2 maçtır yaşadığı yükselişi bu maçta da sürdürdü.

Keşke bir de son yenilen gol olmasaydı, her ne kadar 4 gol atıp galibiyeti fazlasıyla garantilemiş olsak da "her maç en az bir tane basit gol yiyelim" durumundan vazgeçmek gerekiyor bir an evvel, hele ki önümüzde Kadıköy deplasmanında yapacağımız zorlu maç varken..

Son olarak, dün de tribünde söylenen "Sen var ya sen" i gittikçe daha çok sevmeye başladım ben, ilk olarak Eskişehirspor maçında söylenen andaki görüntülerden duymuştum, ardından Ankaragücü maçında tribünde bağıra çağıra söylemekten en keyif aldığım tezahüratlardan biri oldu, 2 maçtır da tribünde söylendiğini duyunca televizyonun karşısına geçip "şaaampiyoon oolalıım" diye eşlik edesim geliyor, işte bu yüzden bu yazının başlığını "Sen var ya sen" koyuyorum.



"Ne? Ben mi attım golü? Görmediniz mi Servet'i? Eh, madem şarkımı da çalıyorsunuz ben atmış oliyim, peki!" :)))

3 yorum:

mischa dedi ki...

Kewell'a maşallah diyelim. son maçlarda eski günlerine döner gibiydi. Bu hafta sonu inşallah yine atar...

Gözde dedi ki...

mischa,
kesinlikle katılıyorum maşallah demek lazım,nazar değmesin wizard of oz'a,
son 2-3 maçtır geçen seneki Kewell gibiydi, yarınki derbide de aynı mütiş performansını devam ettirir inşallah.

Haketo Zaman dedi ki...

Deplasman yolunda, elimde sigara...

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP