Kim?

20 Ekim 2009 Salı

Teoman şarkılarının büyük bir çoğunluğunun genel özelliğidir bu bana göre.. Genelde bir şarkısını ilk dinlediğimde "bir daha dinlemem ben bunu,sevmedim" diye es geçiyorum veya birkaç kere dinleyip rafa kaldırıyorum, sonra aradan zaman geçince tesadüfen biryerlerde duyduğumda "aa ne güzelmiş aslında bu" diye yeniden dinlemeye başlıyorum, zamanında bir kere dinleyip sonrasında yüzüne bakmadığım şarkı birden en sevdiklerim arasında yerini alıyor..
"Kim"
de bunlardan biri..Candan Erçetin de şarkıyı Söz-Müzik Teoman albümünde seslendirmişti ama Teoman versiyonu bambaşka.. Üç-dört gün önce Ceyda'yla konuşurken msnde dinlediği müzikler kısmında görüp "neydi bu şarkı,hatırlayayım bi" diyerek dinlemeye başladım, o günden beri de 100-150 kere dinlemişimdir sanırım..
Müziği mükemmel,sözlerine diyecek sözüm bile yok,buraya linkini koymuşken bir kez daha dinliyim en iyisi..

kim dinleyecek kalbimi
bakacak yüzüme güzelmişim gibi sanki

0 yorum:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP