Flashforward

30 Eylül 2009 Çarşamba

Dün akşam bir arkadaşımla konuşuyorduk msnde,"yeni bir dizi başlamış abc'de Greys' anatomy'den önce yayınlanıyor,onu indiriyorum sen de izlemek istersen linkini vereyim" dedi. Ben de merak edip istedim haliyle,üstelik bu kadar yeni diziye başlama hevesimiz dizinin Amerika'da henüz ilk bölümü yayınlandığından da kaynaklanıyordu biraz. İleride çok tutarsa "Biz ilk bölümden beri izliyorduk ki,ahahah!" deyip hava atarız diye:) Sözün özü,Flashforward'ı bugün indirdim,akşam izledim ve diyorum ki eğer bu dizi tutmazsa,benim de adım Gözde değil,bu kadar da kesin söylüyorum.

Dizimiz bir kaza sahnesiyle başlıyor.. trafik kazası,etrafta çığlıklar ve ne olduğunu anlamaya çalışan bir adam.. Öncelikli olarak kazanın 4 saat öncesi anlatılıyor ve ardından dizinin ana konusuna giriş yapılıyor..
Şöyle ki; dünyanın her yerinde,aynı saatte,bütün insanların bilinci 2 dakika 17 saniye süresince kapanıyor.. bu süre içinde herkes 29 Nisan 2010'da yani 6 ay sonrasında nerede olduğunu,ne yaptığını görüyor..
2 dakika 17 saniye süresinin sonucunda herkes kendine geldiğinde olanlarsa..Tam bir felaket..Kaza yapan arabalar,denizde boğulan insanlar,ölüler yaralılar..İşte dizi de bu 2 dakika 17 saniye süresince gelecekte insanların neler gördüğünü ve neden herkesin(acaba gerçekten herkesin mi,bunu zaman gösterecek..) aynı anda aynı saatte bilinç kaybı yaşadığını sorguluyor..
Kadro oldukça geniş,Joseph Fiennes,Sonya Walger,Jack Davenport gibi oyuncular var ve bir sonraki bölümde Dominic Monaghan da kadroya dahil olacakmış.

Olaylar Mark isimli FBİ polisi abinin etrafında dönüyor.. Karısının 6 ay sonraki flashforwardda onu aldattığını görmesi ve aldatacağı adamın kadının çalıştığı hastaneye gelen çocuklardan birinin babası oluşu da apayrı bir tesadüf ki,kadının kocasının aldatacak adamı gördüğünde ne tepki vereceğini merak etmekteyim.Bir de çekik gözlü bir abi var(ismini unuttum,ilk bölüm daha..olur böyle şeyler) ki onun hikayesi en acıklısı bence.. Zira onun gördüğü bir flashforward yok..İnsanın 6 ay sonra hayatta olmayacağını bilmesi oldukça kötü birşey olsa gerek..

Daha ilk bölümden bu kadar yazdıysam,evet ben bu diziyi çook beğendim demektir. Dizide dünyanın dört bir tarafından insanların 2 dk 17 saniyelik sürede ne gördüğünü paylaşması için bir internet sitesi açılması fikri ortaya atılıyor,dizi haricindeyse çoktan açılmış ve herkes yazmaya başlamış bile,buradan bakabilirsiniz..

Grey's Anatomy'nin sıkıcılığını en yüksek seviyeye çıkardığı,Merder sahnelerinin azalıp beni en sevdiğim dizimden soğutmaya başladığı şu günlerde Cuma sabahlarını iple çekmek için çok önemli bir sebebim daha oldu artık;Flashforward.

0 yorum:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP