Galatasaray Ankara'da Vol.2

1 Eylül 2009 Salı


  • Maç bileti..üstelik kale arkası tribün için 45(kırkbeş) TL idi!Her ne kadar pahalı da olsa, Galatasaray'ımıza canımız feda diyerek aldık biletleri...Otelin önünde takımı beklerken bilet fiyatları hakkında manidar bir pankart hazırlayan bir arkadaş pankartını Adnan Sezgin'e gösterdi ve Adnan Sezgin kıza 20 kadar bedava bilet verdi,kız da orada bilet isteyenlere dağıttı..İşte tam o anda verdiğim 45 Tl'nin acısı resmen içime oturdu kaldı..
  • Bilet fiyatlarından bahsetmişken staddan bahsetmemek de olmaz..Asaş stadı denen yer..Nerede bilmiyorum ama kesinlikle eminim ki Ankara'da değil,staddan çıkıp 15 dk kadar gittikten sonra Ankara 30 km tabelası çıkıyor!Şaka mısınız??
  • 45 tl fiyata rağmen tribünler çok doluydu,ultrAslan'ın ortasında oturunca da haliyle 90 dk boyunca bağırdık,artık bir sesim yok,fısıltıyla haberleşebiliyorum insanlarla..
  • En son Hacettepe'ye 2-0 yenildiğimiz maça gitmiştim Ankara'da 1 Mayıs günü..Ondan önce Aralık ayında bir Asy maceram olsa da Ankara'da Hacettepe maçından önce gittiğim maç 0-0lık Ankaraspor maçıydı..Dk.70 küsürlere gelip de hala gol sesi çıkmayınca gerçekten bende bir uğursuzluk olduğuna inanmaya başlamıştım ki arka arkaya gollerimiz geldi..
  • Gollerimiz geldi diyorum ama golün atıldığı kale bizim önümüzdeki kale olmadığı için 2 golü de net bir şekilde göremedim,sadece gol sevinçlerini gördüm..Hatta ilk golde Kewell ve Nonda sarılınca golü Nonda atmış zannettik ben ve yanımdaki pek çok kişi..Arkadaşım golü Kewell attı diye mesaj atınca öyle bir "Kewell atmııaaşşşş!!!" diye haykırışım vardı ki,sanıyorum bütün tribün sayemde öğrendi golün sahibini:)
  • Gol ve skor tahmini konusunda pek başarılı sayılmam ama ne zaman Kewell gol atacak olsa bütün gün Kewell gol atacak diyorum,dün de aynen o şekildeydim,ve yine yanılmadım..
  • Maçın ne tamamını ne geniş özetini izleyebildim ama duyduğum kadarıyla ilk 45 dakika pek iyi değilmişiz..hatırlamıyorum zaten ilk 45 dakikayı,bağırmaktan sahaya bakamadım bile..Baros'un bir türlü gol olmayan şutları var sadece aklımda ilk 45 dakikadan..
  • İkinci yarı Leo Franco önümüze gelince onun kurtarışlarını da izlemiş olduk ve gerçekten harikaydı..Başta gelmesi konusunda pek istekli olmasam da iyi ki gelmiş diyorum..
  • Uzun zamandır maça gitmeyince bazı tezahüratlardan uzak kalmışız haliyle,yüzde 90ına bağıra çağıra katılsak da bir tanesi vardı ki hiç tribünde duymadığımız,duyduğumuz anda boğazımızı yırtarcasına bağırdığımız..O da "Seviyoruz seni,ekmeği tuza banıp,banıp yer gibi.." idi..Aklıma geldikçe gözlerim doluyor..
  • Dün sabah başlayan gribim maç sırasında en üst seviyeye ulaştı ve sesimin bu kadar çok kısılmasına da biraz o yol açtı..Bu gribe,şu anki ateşime ve çıkmayan sesime rağmen maça gidip boğazımı yırtarcasına bağırdığım için pişman mıyım?ASLA..Bugün git tekrar maça bu halde deseler,yine giderim..
  • Herşey bir yana,en güzeli Kaptan'ın maç bittikten sonra tezahüratlarımıza karşılık verip üçlü çektirmesiydi,Büyüksün Arda!!

4 yorum:

Ceyda dedi ki...

Çok güzel bi yazı olmuş Gözde ne ses ne de kafa kaldı bende.Ama kesinlikle değdi,Ankara sensiz çekilmiyor Cimbom'um diyorum burdan.
ps :o fotoyu çektirmek için neler yaşadık bi biz biliriz.:D

Gözde dedi ki...

Aynı durumdayız Ceyda ya..Az önce dedem aradı,biraz ağır işitiyor,alo dedim,aloo dedi duymadı fln sesimi:) Ve evet,Ankara sensiz çekilmiyor Cimbom'um diyerek katılıyorum sana..
ps'ine bi ps de benden:Çok zor oldu ama oldu değil mi?Gayet hoş ve güzel:)

Rabish dedi ki...

"Seviyoruz seni,ekmeği tuza banıp,banıp yer gibi.."

Bu kismi çok ilgimi çekti.
Hemen kayitti, sozdu, hepsini istiyorum ! :)

Bu arada geçmis olsun kizlar, bugun daha iyisinizdir herhalde.

Gözde dedi ki...

videoya kaydedemedim Rabishim,ama şarkının orjinali var,gönderirim sana:))
Ben pek iyi değilim hala ama en azından sesim duyulmaya başladı,teşekkürler gülüm:)

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP