Potada Derbi

15 Kasım 2009 Pazar


Sahaya inen taraftarları asla haklı bulmam, bulmuyorum da. Evet, sakin olmaları gerekiyordu, yaptıkları büyük yanlıştı. Ama içinde binlerce Galatasaray'lı olan tribüne, Fenerbahçeli bir bayan tarafından, yapılmaması gereken terbiyesizce bir hareket yapılıyorsa, o taraftarın içinde olay çıkınca sahaya insek de basketbolculara saldırsak mantığı taşıyanların olabileceği ihtimalinin de göz önünde bulundurulması gerekiyor. Maalesef en az bir 3-4 maç ceza gelir heralde bunca olan bitenden sonra.
Yiğit Şardan'ın da, Fenerbahçe basketbol sorumlusunun da yaptığı açıklamalar yanlıştı bana göre. Ne olayların efes maçının yanında bir hiç olduğunu söylemek, ne de bu tür olayların zaten hiç yaşanmamış oluşunu, hayatlarında ilk kez gördüklerini (?!) iddia etmek anlamsız.
Bazıları da hayvan sürüsü falan yazmış malum sitelerinde,tribüne hareket çekenler de insan oluyor sanırım,biraz özeleşti.. ya ben lan neyse bişey demiyorum.
Neyse,
Sonuç olarak yine olayların maçın önüne geçtiği bir derbi oldu. Basketbolu çok severim ama tekniğinden taktiğinden uzun uzun yazacak kadar anlamadığımı düşünüyorum, dolayısıyla maç öncesinde de eğer yenersek "oley yendik" yenilirsek de " tüh, olmadı " konulu birkaç cümle yazmayı planlıyordum, yukarıdaki yazdıklarım biraz ekstradan çıktı.
Son zamanlarda izlediğim en heyecanlı maçlardan biriydi, tribünde olan onca olaya, maçın defalarca uzamasına rağmen soğukkanlılığını koruyan, konsantrasyonlarından hiçbir şey kaybetmeyerek, son saniyeye kadar mücadele eden ve bize bu galibiyeti armağan eden basketbolcularımıza binlerce kez teşekkürler.



alakasız not: ayrı yazı yazamayacak kadar yorgunum ve çok uykum var, o yüzden buraya yazıyorum, Nefes mükemmel bir film, gidin görün izleyin izletin.

0 yorum:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP