GS Bonus

18 Kasım 2009 Çarşamba



Karttan daha çok reklamları merak ediyordum, hatta dün sırf lansmanı canlı canlı izleyebileyim, reklamları bir an evvel görebileyim diye dersim 14:30'da başlıyor olmasına rağmen sabahın 10:00'da uyanıp televizyon karşısına geçtim. Uzun zamandır izlediğim en eğlenceli, 3 tane birbirinden güzel reklam filmi çekilmiş GS Bonus için. Servet'in Gökhan Zan'a " buyur canım" demesi, "aldım zateen" derkenki yüz ifadesi, Leo Franco'nun "ssttt enre" si, Nonda ve Keita'nın replikleri.. hepsi birbirinden harika olmuş. Ve, tabii ki sondaki danslar! Fon müziğiyle inanılmaz güzel uyum sağlamış futbolcuların dansları. Dünden beridir izleyip izleyip gülüyorum. Şimdiye kadar çekilmiş Bonus Card reklamlarının genelini çok severdim zaten, bu sefer işin içinde sarı-kırmızı da olunca ayrı bir güzellik katmış reklama.
Kart tasarımlarından da siyah olanı çok beğendim. Çok asil görünüyor, cüzdanımdaki yerini almasını sabırsızlıkla bekliyorum. Öğrenci halimle nasıl kredi kartı alacağım onu da bilmiyorum, ama ek kart olarak çıkarılabiliniyordur herhalde. Gerçi Beşiktaşlı babama "bana Gsbonus kartı al" da diyemem ama annem bana bi' güzellik yapar diye umuyorum.

3 reklamın birleştirilmiş halinin videosunu buldum. İşte o da burada;

0 yorum:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP