open your heart, i'm coming home.

28 Kasım 2009 Cumartesi




  • Rijkaard'ın baba olduğunu şu an itibariyle öğrenmiş bulunmaktayım.Kendisini tebrik ediyorum buradan.Birde,eşinin yanına gitti diye Galatasaray'ı bıraktığını düşünebilen Türk medyasının hayal gücünü.
  • Ama benim asıl kızdığım bazı taraftarların tutumu.Rijkaard geldiği zaman söylenenler dün gibi aklımda.Herkes total futbol uzmanı olmuş,çok gol atıp çok gol yiyebileceğimizi,sabırlı olmamız gerektiğini söylüyordu.Şimdi ne oldu.İçinize hıncal mı kaçtı.
  • 27 ocakta Galatasaray'ın ankarada olacağı haberini almamla beraber sevinememem.O havada maça yollanmayacağımı bilmem.Ankaragücü maçlarının bana ebediyen yasaklanması.Seni sevmem için tek bir neden yok ankara.
  • Takımı yenilince üzülen,ama ona daha çok bağlanan insanları çok ayrı seviyorum.
  • Dünyada iki profesör vardır,biri Tobin Bell diğeri Hagi diyebilen arkadaşlara sahibim.
  • Hagi demişken,ankaragücü söylentilerini duyunca Gözdeyle çok mutlu olmuştuk.Gerçekleşmediği için üzülmedim ama.Belki bir gün,bi yerde,bi şekilde..
  • Hasan Şaş'ın yokluğunu çok hissediyorum.Ama benim gibi düşünenlerin sayısı çok azmış gibi geliyor.
  • Bence kişinin büyüdüğünü en net anladığı an,çocukluğunda kahraman ilan ettiği herkesin çok uzaklarda olduğu gerçeğidir.

-başlık,çok sevdiğim bir şarkıdan alıntıdır.tamamen alakasızdır..başlık bulmak,resim bulmak,konu bulmak derken bu blog işi ciddi zormuş,arada bir uğrasam da fark ettim bunu.Gözde,ben döndüm.Yokluğumu aratmamışsın,öperim seni buradan.

4 yorum:

Gözde dedi ki...

Hoşgeldin Ceydoş, ben de seni öperim buradan gelir gelmez yazıyla blog alemine yeniden döndüğün için. İçimden son zamanlarda geçen çoğu şeyi söylemişsin ayrıca, bunun için de ayrıyetten öperim. Resmen Galatasaray 27sinde buraya geliyor ve maça gidemiycez ya, ağlamak istiyorum. Bırak Ankaragücü maçını, annem en son tenis maçına bile gidemezsin diyordu. O zamana kadar bişiler düşünmemiz lazım. Ayrıca o gün beni otobüste aradığında nası mutlu olmuştuk ya Hagi Ankaraya gelecek diye.. Onunla aynı şehirde olcaktık, ben de üzülmedim o böyle bi takıma gelmedi diye ama inanıyorum bi gün HAGİ'yi yakından görcez biz. Evet çok uzaklarda ayrıca kahraman ilan ettiğim herkes, babam var bi tek. Ben de çok hissediyorum ayrıca Şaş'ın yokluğunu. Yine gel, yine yaz, öperim birsürü seni Ceyda.

Rabish dedi ki...

Hagi'yi canli kanli gormus biri olarak çok havali bir yorum yazmak istiyorum :p

Ben Ankaragucu olayini duydugumda aglayacak gibi olmustum, Gokçekgiller ve HAGI ? olacak gibi degildi. Ama sizin açinizdan dusunmemistim hiç :)

Sinan Yılmaz dedi ki...

Şahane haber. Küçük bir kıvırcık ha :) Total kıvırcık :)

Gözde dedi ki...

Rabish,
ankaragücü olayının gerçekleşmemesi isabet oldu aslında ama,10'unla aynı şehirde bulunuyor olmak güzel olacaktı ya,baya sevinmiştik falan ceyda'yla. kısmet, belki İstanbul'a gider görürüz bi gün bi yerde bi zaman..

extensor,
doğuştan kıvırcık saçlıdır kesin junior Rijkaard :) Fotoğrafı olsa da görsek keşke :)

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP