İyi Bayramlar

27 Kasım 2009 Cuma


Sarının ateşi, kırmızının cesareti, morun asaleti içinize dolsun. Bu bayram dua edin Elano vursun, Arda vursun, Kewell vursun gol olsun, Cimbom kupaya doysun, Aslantepemiz bir an önce son bulsun,Kurban bayramınız da kutlu olsun!

Foto buradan.

Yazıyı da ben yazmadım, facebook'tan (ç)aldım.





Ceyda'ya özel dipnot: Neredesin sen yaa? "Yarın görüşelim" diye çevrimdışı ileti atmanın üstünden 5 gün geçti, korkuyorum ama artık Ceydaa! Bu yazıyı görür görmez ara, mesaj at, yorum yaz, bişi yap ve gel, ardından da hiç gitme kızım. Özledim ben seni!

6 yorum:

Adsız dedi ki...

onlYou ekibi bizde sizden haber bekliyoruz :)
Malum bayanların gözünden futbol =)

Gözde dedi ki...

Ekibi tamamlayamadık ki henüz:) Eksiğimiz tamamlanır tamamlanmaz haber vereceğiz size, unutmadık merak etmeyin :)

Gözde dedi ki...

Teşekkürler:)

Rabish dedi ki...

Yehuu cimbom temali yeni bir bayram mesaji :) hemen kayit ettim.

Ayrica butun blog aleminin (islam alemi gibi oldu :p) bayramini kutlarim.

Gözde dedi ki...

Cimbom temalı olmasa da senin bayram mesajın da benim bu bayram en sevdiğim mesaj oldu blagom :)

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP