Dinamo Bükreş 0 - Galatasaray 3

5 Kasım 2009 Perşembe

Maçtan önce o kadar güveniyordum ki Galatasaray'a, diyordum hep 3-0 dan aşağı bitmez bu maç diye, yanılmadım ve Dinamo Bükreş'i 3-0 gibi net bir skorla yenip gruptan çıkmayı garantilemiş oldu Galatasaray.

Kewell'ın golü her zamanki Kewell gollerinden biriydi, topu ayağına alışı ve vuruşunda bile asalet var yahu bu adamın! Her maçta formunu gittikçe yükselten Nonda'nın golüyle de skoru büyük ölçüde garantilemiş olduk, ve Topal'ın beni oturduğum yerden zıplatıp "Aslanım benim!" diye bağırmama sebebiyet veren fantastik golüyle de 3 puanı kazandık.

Oldukça rahat geçen bir maçtı takım açısından ; dolayısıyla biz taraftarlar açısından da. Golleri bir yana koyarsam maçtan geriye aklımda çok fazla bir şey kalmadı o yüzden. Sabri'nin Nonda'nın golünde verdiği pas harikaydı. Çok değil, daha geçen sene bize saç-baş yoldurtan Sabri'den eser kalmamış durumda, nazar değmesin, böyle devam etsin diyorum.

Ayrıca,umarım Nonda'nın sakatlığı ciddi değildir. Maçtan önce çıkan Ülker reklamında Milan'ı "Nası yani" derken görünce içim cız ediyorken bir de Nonda'nın sakatlığını kaldıramam, kaldıramayız.



Son olarak,
Mutlu yıllar Mustafa Sarp!
Sanırım hayatının en güzel doğumgünlerinden birini geçiriyordur şu anda, iyi ki doğmuş da Galatasaray'a gelmiş.

0 yorum:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP