Coming Soon

13 Kasım 2009 Cuma


Çekimler ha başladı ha başlayacak, bitti mi hadi fragmanı bekleyelim, fragman çıktı ama daha Kasım'a çok var.. derken resmen haftaya bugün vizyonda Yeni Ay, yani New Moon.
Hatta son anda bir terslik çıkmazsa haftaya bugün bu saatlerde New Moon'u izlemiş biri olacağım, oley!
Twilight gibi olağanüstü bir kitabın, hatta hayatımda şimdiye kadar okuduğum en güzel ikinci serinin kitabının,(birincisi mi; tabii ki de Harry Potter) büyük umutlarla beklenen filminin Edward Cullen faktörü haricinde büyük ölçüde fos çıkması bir hayli hayal kırıklığına uğratmıştı beni ve hatta önce kitabı okuyup, sonrasında filmi izleyen neredeyse herkesi. Bu sefer aynı hayal kırıklığına uğramayacağımı düşünüyorum. Fragmanlar da bu düşüncemi kuvvetlendiriyor, zira ilk fragmanı gördüğüm günden beri geri sayımdayım. Hatta bugün hayatımda ilk defa bir film için bir hafta öncesinden bilet alacağım, şimdiden 20 Kasım günü 11:00 seansı için yerimi garantiye alayım.

Bu sefer baya hüzünlü bir film olacak, hatta bol bol ağlatacak diyorlar. Ben sulugözüm zaten kesin ağlarım da, şimdiye kadar çıkan fragmanlarından da filmin ağlatma ihtimalinin oldukça fazla olduğu belli oluyor..Kitaptaki kadar hüzünlü olacak sanırım ayrılık sahneleri, Bella'nın Edward ardından çöküşü.. Kitabı okurken de Bella ve Edward ayrıldıktan sonra Bella'nın boş sayfalarında baya bir ağlamıştım hatta. Volturilerin sahnelerini de oldukça merak ediyorum. Umarım efektler bu sefer başarılıdır da kitabı okurken gözümde canlandırdığım kadar mükemmel olur sahneler.
Filmin yaklaşmasıyla beraber soundtrack albümüyle, geçen sene Twilight için de yapılmış olan official illustrated movie companionun New Moon versiyonu da raflardaki yerini aldı. Soundtracki Twilight'ınkine oranla daha çok sevdim ben ama şarkıları sahnelerin içinde de görmek lazım tabi. İllustrated booku D&R'larda görüyorum sürekli, almaya niyetliydim baya ama filmden önce alıp ayrıntılı incelemek istemediğim için şöyle bir göz gezdirdim sadece , filmden sonra kitabı da alıp teker teker her sayfasını ezberlerim artık.

Bu arada, kılım ben bu afişe. afişe değil Jacob'a kılım aslında! Bella niye sarılıyor yahu ona, mis gibi Edward varken? Bu afiş ilk çıktığında filmin Jacob yoğunluklu olma ihtimalini düşünerek filme gitmeme kararı bile almıştık aslında ben ve 2 arkadaşım, ama fragmanlar çıkmaya başladıktan sonra dayanamadık, fikrimiz tamamiyle değişti. Şimdi 20 Kasım'daki ilk seansı beklemek bile zor geliyor. Edward'la Bella'nın olduğu afişler de vardı sanırım ama üşendim aramaya şimdi.




ps:
Ceydaaa, bitsin sınavların yaptır internetini gel artık lan olm!çoook özledim ben seni.

3 yorum:

mischa dedi ki...

Ah kızlar yaaaa:)

Ceyda dedi ki...

Geldim gözdeee :) Filmede gittim cuma,ayrıntılı konusmam lazım senle.Optum cok.

Gözde dedi ki...

oley oley oleeey! :)
hoşgeldin Ciydaaa, ben de gittim cuma günü, msnde de ç.dışı iletilerine de cvp yazdım zaten, uzun uzun konuşalım artık, özledim lan.. öptüm çok.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP