Happy B'day!!

22 Eylül 2009 Salı



Lord diyorum ben bu adama,hem konuştuğu "saatlerce dinlesem yine bıkmam" dedirten İngiliz aksanından,Aussie olsa da yıllarca İngiltere'de yaşadığı için artık neredeyse İngiliz sayılışından,hem de-tabii ki de- asil duruşundan,davranışlarından dolayı..
En az sarı-kırmızı parçalı kadar asil bir insan O..
Çıkarsan o formayı üstünden,giydirsen bir kral üniforması koysan şöyle afilli bir şatoya,eminim ki en az futbolculuğu kadar iyi bir Lord olur..Ki eminim,önceki hayatında Lord olduğuna,bu kadar asillik bir insana fazla çünkü..
22 Eylül 1978 günü doğmuş Lord'um.. İyi ki doğmuş,sonrasında iyi ki abisinin futbol oynadığını görüp o da futbol oynamaya başlamış ve sonunda iyi ki sarı-kırmızı'yı seçip,İstanbul'a..Galatasaray'a gelmiş..
Kewell from Galatasaray olarak İstanbul'da geçireceği nice doğumgünlerine,
O'na Ankara'da açtığımız-ve onun da görüp bize el salladığı- pankartta da dediğimiz gibi
Stay With Us Kewell..

HAPPY BİRTHDAY!

2 yorum:

sinem dedi ki...

çok sevdim bu blogu ya, çoğu yeri kendim yazmışım gibi hissediyorum resmen :) takipteyim

Gözde dedi ki...

Çok teşekkür ederim,hoşgeldin :)

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP