Merlin!

8 Eylül 2009 Salı


Bu yaz yeni dizilere fazlasıyla sarmış durumdayım,Trueblood'dan sonra yeni takıntım Merlin..
2 gündür bu diziyle yatıp bu diziyle kalkıyorum..
Öncelikle belirtmeliyim acayip bir İngiliz aksanı takıntısı var bende..Kimileri bu aksanı oldukça zor anlaşılır bulsa da İngiliz aksanıyla konuşan birini saatlerce dinleyebilirim..Bu yüzden Merlin'de ilk olarak oyuncuların aksanına vuruldum..
İkinci olaraksa dizinin konusu cezbetti.. Harry Potter filmlerinden ismine aşina olduğumuz efsane büyücü Merlin ve hizmetkarlık yaptığı,aynı zamanda da-ilerleyen bölümlerde- dostu kral Arthur'un hikayesini anlatıyor..

İnanılmaz şirin,son derece sempatik bir oğlan Merlin,Arthur'aysa diyecek sözüm yok..Tam bir sarışın afet!Sırf onun için bile izlenebilir dizi..Bir insan ancak bu kadar tatlı,bu kadar şeker,bu kadar sempatik olabilir..
Diziye dönecek olursak,BBC için yapılmış bir dizi Merlin..13 bölüm yayınlanmış şimdiye kadar ve 1.sezon bitmiş,2.sezonuysa yolda,ne zaman yayınlanacağını bilmiyorum ama official trailerleri çıkmış olduğuna göre yakın zamanda başlar diye düşünüyorum..

2 yorum:

Rabish dedi ki...

Ingiliz aksani, sarisin seker çocuk ..
Hemen izlemeliyim :)

Gözde dedi ki...

Mutlaka izle gülüm,mütiş bi dizi hem de kısacık 13 bölümde bitiyor,daha 2.sezon başlamamış bile:)

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP