Emin adımlarla..

18 Eylül 2009 Cuma


  • Maçları madde madde yazmak işime geliyor,evet böyle de dürüstüm.
  • TNT'nin maçı şifresiz yayınlayacağını duyduğumda oldukça sevindim.TV karşısına geçince nickelodeon'la karşılaştım,10.dakikaya kadar da gelmedi.Sağ olsunlar,harika yayınladılar maçı.
  • Yayın gelince önde olduğumuzu geç de olsa görebildim.Arda'nın da yedek olduğunu gördüm tabii,fakat şaşırmadım.Rijkaard'ın gelişinden sonra yaptığı her hamlede 'vardır bir bildiği' der oldum.Güveneceğin birinin olmasını çok güzel.
  • İlk golü atarsak maç bizim demiştim maçtan önce,malum rakip belli.İlk golü attıkları vakit kapanacaklar,futbol oynatmayacaklar.İlk gol önemliydi bu yüzden.
  • Maçı hiç rahat izleyemedim aslında,5 yaşındaki yiğenim sağ olsun.Hiç susmadı,futboldan sıkılıyor zaten.Benim onla ilgili nasıl hayallerim vardı bilemezsin.
  • Baros'a hem medya,hem yorumcular gereğinden fazla yükleniyor bence.Kötü hali buysa ben razıyım.Adam gayet güzel golünü attı,her maç hattrick mi bekleniyor anlamak zor.
  • Baros demişken 2.golde aşırı bir tepki verdim,Avrupa deplasmanların da bırakın gol atmayı,beraberliğe bile tav oluyoruz son yıllarda.
  • Duran toplar da 'Hagiden sonra' adam akıllı biri gelmedi G.Saray'a.Şimdi ne çok isim var.Frikik kullanacağımız zaman önce Keita gözüküyor heyecanlanıyoruz,sonra arkadan Elano geliyor,ve vuruyor.Gol olur(!) diye geçiriyoruz içimizden.Yanılmıyoruz da.Gerçi birine çarpıp girdi,ama gayet de güzel goldü.
  • Söylemezsek olmaz,kendi evinde 3 gol yemiş bir taraftar gibi değildi Pana seyircisi.Bahsedildiği kadar varmış gerçekten.
  • Bu defansın gol yemesine şaşırmadım,hatta oldukça şanslıyız bir gol yediğimiz için.Bir çok net pozisyonları oldu.Direkte patlayan bir top vardı ki çok rahat gol olabilirdi.
  • Uğur'u izlemek güzel,çok güzel.Parçalı ona o kadar yakışıyor ki,sanırım hiçbir zaman onu izlemekten bıkmam.Ufak tefek hataları olsa da,kalbimde çok özel bir yeri var.Belki de forma numarasından kaynaklanıyor,bilemiyorum.
  • Maçı izlerken Kewell'ın sakalları dikkatimi çekti.Her türlü saç&sakal yakışıyor bu adama.Umarım rövanşa eşi ve çocukları gelir,onlar tribünde olduğunda bir başka mutlu oluyor.Ailesine çok düşkün,bu da bir futbolcu için çok iyi bir şey.
  • Beşiktaş maçını Gözdeyle beraber izledik,maçtan önce Mustafa Sarp'ın gol atacağını hissediyorum demişti.Bu maç da Elano için aynısını hissetti.Psişik güçlerini çok seviyorum gözde.
  • 3,4,5 attığımız maçlara çok sevinmiyorum,alışkanlık halini aldı.Neden 4'ü atamadık diye üzüldüm falan.Tabii 3 gol atmamıza rağmen savunmadaki hatalar ve oyunun geneline hakim olamayışımızı unutmamak lazım.Bunu eksikliklere bağlıyorum,özelliklede Ayhan'ın yokluğuna.Öyle bir takım oldu ki G.Saray,fark attığı maçlarda bile neden burada bu hatayı yaptık diye sorguluyoruz.Geçen sene oyuna hiç dikkat etmeden,şu maçlar bir bitsede gitsek havasındaydık.Bu değişimde Rijkaard ve ekibinin çok payı var.
  • Ciddi rakip geyiği yapanlar,bu sözü çıkaranlar kadar baydınız.Gerçekten yeter.
  • Son olarak,Bu akşam Fener'in de maçı vardı.Maçı izliyemedim ama skoru biliyorum.Fakat anlayamadığım bir olay var,neden aynı ülkenin takımları olduğumuz için Avrupa da ki bütün mağlubiyetlerine üzülmek zorundayız.Neden yani.İçimden gelmiyorsa zorla üzülemem ki.Fenerbahçe'li bir ailem var benim.Üzülseydim onlar için üzülürdüm.Fenerin fark yediği maçlarda başını şişiririm ev ahalisinin.Onları takmıyorum,seni neden takıyım?

0 yorum:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP