and the Emmy goes to..

21 Eylül 2009 Pazartesi

Dün gece/sabaha karşı,61.Emmy Ödül töreni vardı pek çok kişinin bildiği gibi..Her zamanki gibi büyük umutlarla izlediğim tören,sonunda yerini kendi adıma büyük bir hüsrana bıraktı..
Öncelikle,Neil Patrick Harris tek kelimeyle awesome idi:) Töreni bu kadar merakla bekleme sebeplerimden birisi de onun sunacak olmasıydı zaten..Sabaha kadar uykusuz kaldığıma da fazlasıyla değdi bu yüzden..


Başlangıçta söylediği şarkıya özellikle,bayıldım..Bu performansa bir de ödül yakışırdı ama -her zamanki gibi- yine eli boş döndü Emmy ödüllerinden..Töreni izlerken Ceyda'yla bi yandan da msnde konuşuyorduk..ödül alan oyuncu açıklanırken her zamanki totemimizi bile yaptık:) Ama ne yazık ki bu sefer işe yaramadı..Gerçi mükemmel bir 3.sezon performansında bile ödül alamadıysa,3.sezondan katkat daha sönük geçen 4.sezon performansıyla ödül alabilme ihtimalinin pek olmayışına şaşırmamak lazım..
Yine de,en azından NPH'in ödül törenini sunuşunun hatrına keşke en iyi komedi dizisi ödülü Himym'e verilseydi..
30 Rock'ı da bir hayli merak ettim,son yıllardaki komedi dalı ödüllerini iyice parsellemiş duruma geldi resmen..
Beni hayal kırıklığına uğratan bir başka ödül de drama dalı en iyi erkek oyuncu ödülü oldu..Kesinlikle ödülü Hugh Laurie'nin hakettiğini düşünüyordum,aynı şekilde en iyi drama dizisi ödülünde de House'ın..


Bu arada,
Blake&Leighton
ikilisinin kıyafetlerine bayıldım!Blake'in saçları bu kıyafetin ağırlığına yakışmamış olsa da,kıyafetinin mükemmelliği bunu fazlasıyla kapatıyor..Leighton'aysa 10 üzerinden 10 veriyorum,kıyafeti,sırt dekoltesi,saçları ve özellikle makyajı mükemmeldi..Ayrıca albüm de çıkartıyormuş verdiği röportajda söylediğine göre..Çok merak ettim,sahneye çok yakışacağından eminim ama sesi de güzeldir diye düşünüyorum..Merakla beklemeye başladım:)






Dipnot:Sabahtan beri kendi bloguma bile giremiyorum,nasıl bişey bu çözemedim..Kaç gündür aynı çileyi çekiyoruz,blogger'ın günlerdir bir açılıp bir açılmayışı fena halde sinirimi bozmaya başladı artık..

0 yorum:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP