Galatasaray Ankara'da Vol.1

1 Eylül 2009 Salı


  • Yazıyı 5.kere silip baştan yazmaya çalıştıktan sonra madde madde gitmeye karar verdim,sonuçta taze bir blogger'ım o kadar da olsun değil mi?
  • Sevgili renkdaşım,blog arkadaşım,aynı şehri paylaştığım ve onun da Pazar-Pazartesi günleri hakkında en az bir blog doldurabilecek kadar yazı yazacağından emin olduğum Ceyda'yla blogumuzun açılış haftasının Galatasaray'ımızın Ankara'ya gelişi ve Ankaraspor'a 2 gol atışı haftasına denk gelmesini gerçek bir uğur kabul ediyorum blogumuz için,Ceyda'nın da karşı çıkacağını sanmıyorum:)Bundan güzel bir açılış olamazdı blogumuza:)
  • Ankara'yı gerçekten sevmiyorum..Sevilcek pek birşeyi de yok zaten..Ama şu 2 gün(30-31 Ağustos)de gerçekten Ankara'yı sevmemiz için büyük bir nedenimiz vardı..o da GALATASARAY..
  • 30 Ağustos Pazar günü buluşarak başladı 2 günlük maceramız,saatlerce süren bekleyişin sonunda takımın otobüsü otelin önünde görüldü ve,sonunda! Galatasaray'ımız Ankara'daydı..Arda'ya aldığımız hediyeyi vermemiz,konuşmamız..Takımı görmemiz..Hepsi bir rüya gibiydi,şu "hiç uyanmasam da bitmese" dediklerimizden..
  • Ertesi sabah(maç günü,dün) sabahın köründe buluştuk otelin önünde..Yürüyüşe çıkacaklar da göreceğiz diye,ama malesef hayal kırıklığına uğradık..Ankara'ya geçen seneden beri 5.gelişleri ve ilk kez sabah yürüyüşüne çıkmadılar otelin etrafında..Üzüldük ama pes etmedik,çünkü neredeyse emindim takımı birkez daha göreceğimize..
  • Resmen bütün bir gün bekledik aynı yerde..Bunu başkası için yaparmıyım?ASLA..Eminim ki Ceyda ve beraber beklediğimiz Aybüke de aynı cevabı verecektir..Galatasaray Aşkı sen nasıl bir duygusun böyle??
  • Gün içinde göremedik,bari otelden çıkışlarını kaçırmayalım dedik bu sefer de polis ve güvenlik engeli çıktı karşımıza..Kimi "Adnan Sezgin yaptırttı",kimi "Adnan Polat yaptırttı" kimiyse "Rijkaard istemiyor" dedi ama ne olduğunu çözemediğimiz bir nedenden dolayı normalde içerisine girdiğimiz,girmesek de kapısının önünde beklediğimiz otelin bahçesine bile girilmiyordu..Neyseki takım çıktıktan sonra otobüsün önüne geçmemize kimse engel olmadı..Olamazlardı da,zira polis başına en az 3 taraftar düşüyordu:)
  • Sabri'yle fotoğrafım var!! Sabri'yle..Anlatabildim değil mi??
  • Haldun Üstünel'i görmeyi çoook istiyorduk,takımda Arda hariç en çok onunla konuştuk,Haldun Üstünel'le konuştuğumuz günün Caner transferiyle aynı gün olması da ayrı bir güzellik oldu.."Abi Caner'i almışız,doğru mu?" dedim,"Doğrudur" dedi,ama o "Doğrudur" un ses tonlamasını anlatamam..Görmeniz,duymanız lazım..
  • Kewell için "Stay With Us Daddy Cool" diye pankart yaptık..Otobüse bindiğinde camının önüne gidip göstermek istedik ama telefonla konuşuyordu,arkasında oturan Serkan ve Servet uyardı,bunun üzerine Kewell pankartımıza şöyle bir bakıp tebessüm etti ve el salladı sadece..Birkaç haftadır bunu farkediyordum ama dün iyice emin oldum ki Kewell mutsuz..Daha önce elimdeki fotoğraf makinasını 10 m öteden görüp bana doğru gülümseyerek gelen,Florya'da kimse taraftarın yanına gelmezken koşusunu bitirip yanımıza gelen,bıkmadan usanmadan ve yüzündeki gülümsemesini eksik etmeden forma imzalayan Kewell'la zoraki gülümseyen Kewell aynı değil..Umarım geçici bir durumdur en kısa zamanda morali tekrar düzelir Daddy Cool'umuzun..
  • Kewell'ı gördükten sonra ağladım!N'apim,çok seviyorum,çook..
  • Kewell yazısı gibi oldu ama..yukarıdaki fotoğraf da BİZ'den..Kendi çekimimiz
  • Takımı görmemiz hakkında bu kadar çok şey yazdıysam bu yazının başlığına VOL.1 ekleyip Vol2. başlığı altında bir maç postu atmam gerekiyor demektir..Yazmayı unuttuklarımı Ceyda yazar zaten..

2 yorum:

sinem dedi ki...

futbolcu görüp ağlamak sadece bana has bişe değilmiş sanırım :)

Gözde dedi ki...

gittiğim ilk Galatasaray maçında da ağlamıştım karşımda hepsini canlı canlı görünce :) öyle bi heyecan,öyle bi sevgi,öyle bi bağlılık ki bu..ağlatıyor işte insanı..

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP