Vişneye Çalan Koyu Kırmızı

23 Aralık 2009 Çarşamba

Rengi mükemmel, kumaşı mor forma kumaşı gibiymiş- ki bu da mükemmel demek oluyor, sarı çizgiler çok güzel duruyor ve aylar geçmesine rağmen bir türlü gözümün alışamadığı "Türk Telekom" yazısı bu sezon çıkan formalar içinde en çok kırmızı formaya yakışmış. Düz kırmızı formanın çıkacağını öğrendiğim ilk günden beri forma için biriktirdiğim bir miktar param vardı, aylarca o paraya dokunmamak için neler çektim bi ben bilirim! Nihayet artık o bekleyişin sonuna geldim, benim olacaksın kırmızı!

6 yorum:

Rabish dedi ki...

Istanbul'dan ayrildigim an piyasaya çikman hiç hosuma gitmedi kirmizi :( ama seni çok sevdim, bir gun benim de olacaksin.

Simdilik uzun kollu parçali formami eskitmeliyim..

Gözde dedi ki...

İnternetten sipariş edersin Blagom sen de, heryere gönderiyorlar bildiğim kadarıyla. Kırmızı gelene kadar da uzun kollu parçalını giyersin :) Benim hayalimse yeni yıla kırmızı formamla girmek, bütün yılım cesaret dolu geçer belki formanın adı gibi :)

Kırmızı Adam dedi ki...

Hemen aldim; super bi forma da, numara ve ismi beyaz-kirmizi fontla calisiyorlar maalesef... Sari fontun gelmesini bekliyor olacagim, yada birkac store gezip arayacagim iste... Bir de tabii, arkadaki Ulker yazisi problemi mevcut...

Kırmızı Adam dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Jordan dedi ki...

uzun kollusunu niye cıkarmadılar anlamadım gitti.:(

Gözde dedi ki...

Kırmızı Adam,
ben henüz arkasına yazı yazdırmadım ama yazdırdığım zaman sarı fontla yazdırmak isterim ben de. ülker yazısı malesef bu seneki formaların en büyük problemi, türk telekoma bile gözüm alışsa da ülker yazısına hala ısınabilmiş değilim. bu senekiler böyle oldu ama umarım gelecek sene storelarda satılacak formalarda ülker yazısı için bir çözüm bulunur..

Jordan,
katılıyorum, hazır formayı yeni çıkarmışken uzun kollusunu da çıkarsalardı keşke.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP