100th Episode

17 Aralık 2009 Perşembe


11 Ocak 2010 günü How I Met Your Mother'ın 100. bölümü yayınlanacak. Benim şimdiye kadar en sevdiğim dizinin en sevdiğim karakteri olan The OC'nin Summer'ı ve aynı zamanda beğendiğim oyunculardan biri olan Rachel Bilson'ın 100. bölümde oynayacağı açıklanmıştı önceden. 100. bölümün Rachel Bilson dışındaki süprizleri de açıklandı geçtiğimiz günlerde. Emmy Ödül Töreni'nde söylediği şarkıyla gönlümüzde bir kez daha taht kurmuş olan Neil Patrick Harris, 100. bölümde de şarkı söyleyecekmiş, hatta promo fotoğraflarına bakılırsa daha çok müzikal havasında geçecek gibi görünüyor 100. bölüm.

Barney Stinson yorumuyla "Singin' in the Sun" oluyor bu da sanırım :)

2 yorum:

Schumy dedi ki...

Neil Patrick Harris'in gay olduğunu öğrendiğim günden beri çok karmaşık duygular içerisindeyim :)

Ayrıca dizinin ilk 4 sezonunu 1 ay içinde izlemiş birisi olarak son bölümlerin eski havadan çok uzak olduğunu seziyorum.

En basit örneğini söyleyim size. Normalde hikayeler çocuklara anlatıldığı için küfür edilmezdi eskiden. Ama şu son 4 5 bölümde "son of the bitch"lerden geçilmiyor. Bunlar ufak detaylar ama dizi sürekli başa dönüp duruyor.

Bu aralar The Big Bang Theory yardırıyor. Kesinlikle tavsiye ederim :)

Gözde dedi ki...

Schumy,
ben de NPH'nin gay olduğunu öğrenince uzun süre şoktan çıkamamıştım :)

Kesinlikle katılıyorum ayrıca, ben de 15 küsür günde 3 sezonu izlemiştim, üstüste izlediğim bölümlerin ardından resmen gülmekten çenem ağrıyorken son zamanlarda bu kadar güldüğüm bölümler olduğunu hatırlamıyorum bile.. En son Slapsgiving Day bölümü bile -ki en çok güldüğüm hikayelerden biridir- eski havasından çok uzaktaydı.

The Big Bang Theory merak ettiğim diziler arasında, hiç bir bölümünü izlemedim ama hazır en sevdiğim dizilerin çoğu marta kadar ara vermişken izlemeye başlayabilirim sanırım :)

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP