19

22 Aralık 2009 Salı

Gençlerbirliği maçının tamamını izleyemedim, sonradan izlemiş olsam da uzun uzun yazı yazacak vakit bulamadım bir türlü. Ama Kewell'ın attığı ve -malesef- ofsayt olduğu için geçersiz sayılan gole değinmemek olmaz. Bu nasıl bir vuruştur, nasıl klas bir harekettir yahu. Eğer gol, "gol" olsaydı şüphesiz sezonun en iyi gollerinden biri olacaktı. Elano-Keita-Kewell ortak yapımı olan gol de harikaydı gerçi, Keita Kewell'a gol attırmaya yeminli çıkmıştı maça zaten, gol sonrasındaki sevinci de şahaneydi ayrıca.
Milan Baros'un talihsiz bir şekilde sakatlanmasından sonra ne olacak, ne yaparız derken ligin ilk yarısı bitti resmen. Bu süreçte tek farklı da olsa alınan galibiyetlerde, hatta beraberliklerde en Kewell'ın rolü oldukça fazlaydı , son dönemlerdeki performansı ve attığı goller de bunu gösteriyor zaten. Elano'nun yükselen form grafiği, Keita'nın zaten mükemmel oynaması, devre arasında takıma gelecek takviyeler, ve tabi Baros'un sahalara geri dönmesinden sonra sezon başındaki bol gollü maçlara geri dönüş yaparız diye düşünüyorum, umarım yanılmam.
2 gündür en çok konuşulan konulardan biri olan ve daha da konuşulacak gibi görünen Kewell'ın sayılmayan golü ve attığı golden sonra Elano'yla yaptıkları süper şirin danslarıyla da yazımı bitiriyorum.






Tekrar tekrar söylüyorum, sözleşme imzalanana kadar da söylemeye devam edeceğim;
Stay with us Kewell, lütfen yaa!!

0 yorum:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP