Ezel

15 Aralık 2009 Salı


Aslında geçen hafta yazacaktım Ezel'le ilgili, ama ödevlerin yoğunluğundan bir türlü vakit olmadı. Nasılsa bu hafta da en az 10. bölüm kadar şahane bir bölüm yaparlar diye bugüne bıraktım yazımı. Gerçi geçen haftaki 10. bölüm kadar efsane olmadı 11. bölüm, orası ayrı. Ama yine de "en sevdiğim Türk dizisi" olma ünvanını kimselere kaptırmış değil Ezel. En son hangi dizi için reklam aralarında bile ekran karşısında böylesi çakılı kaldığımı bile hatırlamıyorum, baya yıl oldu ama eminim. Ezel hakkında aylar önce yazdığım yazıda söylemiştim replikler harika diye, eksik söylemişim. Yalnızca replikler değil, çekim teknikleri, ters köşeler, flashbackler hepsi birbirinden mükemmel. Dizinin bilindik klişe dizilerden farklı bir konuya sahip olması da bu kadar izlenilir kılıyor zaten. Ve tabi ki de daha ilk 10 bölümde reytingleri silip süpürmesinde oyuncuların payı da oldukça büyük. Hele ki bir Tuncel Kurtiz var ki, hafta boyunca facebook newsfeedimde en çok karşıma çıkan X became a fan of Ramiz dayı yazılarının nedeni kendisi. Bütün bölüm şiir okusa dinlerim heralde, o kadar etkileyici bir ses tonu var. Bu hafta pek yoktu ortalarda gerçi, özledik dayıyı. Bölüm bitmeden son dakika golünü attı ama yetmez bu, daha çok Ramiz dayı sahnesi olsun yahu.

4 yorum:

mischa dedi ki...

Hayatımda ilk defa bir diziyi izleyebilmek için o saate program yapmıyorum Gözde. Kendime ben bile inanamıyorum. Dün geçen haftaki kadar hareketli değildi belki ama ben Eyşan'ı izlemeye doyamadım dün akşam açıkçası:) Biraz da kızarak tabi:)

Ceyda dedi ki...

Benim tavsiyelerim seni hiç yanıltmaz gözde,ezelde bunun bir kanıtı. :D

Gözde dedi ki...

mischa,
aynen ben de asla dizinin saatine program yapmıyorum, resmen bağımlılık yaptı :) hareketli olmasa da özellikle ali'nin hikayesi, kendiyle hesaplaşması güzel sahnelerdi. eyşan karakterinin derinliğini cansu dere zaman zaman gölgelese de, kumarhanenin barında cengizin takıldığı kızıl kadınla konuşma sahnesinde harikaydı.

ceyda,
bilirim, yanıltmaz :)

Adsız dedi ki...

Ben Türk dizilerini burnumun ucuna koymazdım ama her bölümü sinema filmi gibi zevkle izliyorum (:

Görüşlerine şiddetle katılıyorum yaniiii..

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP