Güldürürken "Hüzündüren" Film

5 Aralık 2009 Cumartesi

Naif ve sade bir film olmuş.. Ne bir heyecan var, ne de aksiyon. Nasıl başladıysa öyle bitiyor, hiç abartı yok, fazlasıyla doğal hatta. Filmden çıktıktan sonra garip bir hüzün kaplıyor insanın içini. Bu kadar sade bir filmi güzel yapan da özellikle Yılmaz Erdoğan'ın oynadığı Rıza karakterinin doğallığı. Kuşkusuz filmin en başarılı oyuncusu oydu, karısını oynayan Büşra Pekin de oldukça iyiydi.
Evet, öyle dakikalarca güldüren Yılmaz Erdoğan filmlerinden değil Neşeli Hayat. Güldüğüm sahneler bir elin parmağını geçmez, hatta şu anda hatırlamıyorum bile hangi sahnelerde güldüğümü. Aklımda daha çok filmin hüzündüren sahneleri var. "Şiddetle tavsiye ederim gidin mutlaka izleyin" de diyemem ama izlerseniz pişman olmazsınız diyebilirim.

Son olarak,

-dikkat spoiler içerir burası-

-İçince herşey halloluyor mu?
-Hiçbir şey hallolmayınca içiliyor..

-spoiler bitti, yazı da bitti-



**Başlık Ntv'nin dün gece film için yaptığı programdan alıntıdır.

2 yorum:

Ceyda dedi ki...

Gitmeyi hiç düşünmediğim bir film,sen yazınca merak ettim.
'Adını sen koy'a gittim bugün,o da farklı bir filmdi.Tavsiye ederim :)

Gözde dedi ki...

Ben de düşünmüyordum aslında, birkaç gün önce gordion'da filmin ankara galasının olduğunu öğrenince aldım bileti. İyi ki de izlemişim diyorum şimdi. Adını Sen Koy'u da merak ediyorum aslında, haftaya ben de ona gidiyim o zaman :)

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP