nothing suits him like a suit!

12 Ocak 2010 Salı




Bugün How I Met Your Mother'ın 5x12 yani 100. bölümü yayınlandı. 100. bölümün süprizlerini yazmıştım zaten burada daha önce. Uzun zamandır izlediğim en güzel bölüm oldu, spoiler vermeyeyim şimdi izlemeyenler için, ama şunu söyleyebilirim ki anne ile ilgili büyük bir süpriz olacak bölümde :) Rachel Bilson da hep oynasın ayrıca Himym'de, özlemişim çok. Yukarıdaki video da bölümün en güzel sahnelerinden biri olan müzikal sahnelerinin kamera arkası görüntülerinden. Haftaya yayınlanacak olan 101. bölüm de Neil Patrick Harris tarafından yönetilecekmiş ayrıca, merakla beklemekteyim.

Bu arada, pek yazamıyordum son zamanlarda bloga , finallerim vardı. Dün nihayet son finalime girişimle beraber resmen dönem bitmiş ve yaklaşık 3 hafta kadar sürecek tatilim başlamış oldu. Artık daha fazla yazarım diye umuyorum , bir aksilik olmazsa tabi. Ceyda da görünürlerde yok, tatili başlayınca o da daha sık gelir heralde buralara.

2 yorum:

uykutu dedi ki...

rachel'ın oynadığı sahneler çok yapmacık gelmiyor mu ? böyle evin küçük kızı misafirleri eğlendiriyormuş gibi abartı bir yapı.himym bilemem ama, geliştirmiştir bu süreçte belki kendini.

Gözde dedi ki...

oc'deki ilk sezonuyla son sezonu karşılaştırırsak da baya geliştirdi aslında kendini. cıvıl cıvıl halleri hoşuma gidiyor rachel'in, en sevdiğim oyuncu diyemem ama halini tavırlarını çok beğeniyorum, çok şeker buluyorum. himym'de de iyiydi baya.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP