just a miracle

5 Ocak 2010 Salı


Bazen düşünüyorum, ben mi abartıyorum bu kadar diye?
Ama hayır ya, abartmıyorum. Sonuna kadar hakediyor o kendisine gösterilen bu sevgiyi, ilgiyi. Bugün kendisine sorulan soruların arasında düğününe çağıran bile vardı!

Galatasaray Tv'de Antalya kampı dönemi boyunca yayınlanacak olan Kamp Günlüğü oldukça eğlenceli başladı bu akşam. Her akşam 2 futbolcuyla röporaj yapılacakmış, bugünün konukları da Harry Kewell ve Elano Blumer'di. Önce Kewell, ardından Elano'yla çok keyifli bir söyleşi yapıldı . Kewell'la yapılan röportaj, Elano'nun "Harry Harry Kewell" tezaüratıyla gelişi, Kewell "You know this is live, right?" dese de Elano'nun muzipliklerine devam ederek Kewell'ı, orada bulunan herkesi ve ekran başındaki bizleri yarım yarım yardırması, yaptığı türlü komiklikler sayesinde daha da eğlenceli bir hale dönüştü. Gidip gitmeyeceği yönündeki soruya da "I don't wanna go" diyerek cevabını verdi Daddy Cool. Sonrasında "But this is not for me, this is mutual thing" diyerek sözleşmesini uzatmayı sadece onun istemesinin yeterli olmadığını, yönetimin de bunu istemesi gerektiğini söylese de aldık mesajı biz. Gitmek istemiyor, yönetim de istemiyordur, biz de istemiyoruz gitmesini, o halde sözleşmeyi imzalasın artık ya, nolur.

3 yorum:

Rabish dedi ki...

Roportaj gerçekten harikaydi. Uzun zamandir Harry'nin boyle eglenceli bir roportajini izlememistim, Elano sagolsun. Onu da neseli gormek çok sevindirdi, 2. yari Elano show olucak insallah !

Gözde dedi ki...

inşallaah blagom, çok güzel programdı ya kaç kere tekrarını izledim hatırlamıyorum :) yine olsa yine izlerim :D

Ertunç Mamur dedi ki...

bir nesil erkeği gay yapacak bu adam:)

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP