Aussie Hayranlığı

19 Ocak 2010 Salı


Şimdi açık açık söyleyeyim burada, ben hiç böyle olacağını tahmin etmiyordum Lucas Neill'in.
Elbette daha önce oynadığı maçları izlemiştim, ama onun haricinde ne bir röportajını izlemişliğim vardı, ne de açıklamalarını okumuştum daha öncesinden. Kendisi için yapılan Lu-cash benzetmeleri, daha önce teklif edilen ücretleri az bulduğu için Galatasaray'a gelmediği söylentileri yüzünden kibirli, sorulan sorulara dümdüz cevaplar veren ,onun haricinde hiç konuşmayan biri gelecek zannediyordum. Ama bildiğin Kewell çıktı ya bu Lucas! Bu nasıl bir sempatikliktir, nasıl tatlılıktır. Dün bir açtım GS TV'yi "Merhaba Gealatasiray" diyor adam karşımda Kewell sayesinde iyiden iyiye hayran olmaya başladığım Aussie aksanıyla. Sorulara verdiği sıcakkanlı cevapları dinledikçe de iyice sevdim Lucas'ı. Üstelik Galatasaray'ı Avustralya'da oynadığı yıllardan beri de takip ediyormuş. Tugay Kerimoğlu'dan, Kewell'dan bizim hakkımızda çok fazla şey öğrenmiş. Bugün imza törenindeki basın toplantısında da söylediği gibi Souness'in bayrak dikme olayını bile biliyormuş. En eğlenceli ansa kuşkusuz hangi futbolcuları biliyorsunuz sorusunda ilk Sabri'yi söylemesiydi. Eminim o an benim gibi pek çok kişi gülmekten kırılmıştır. Aussie'ler bile tanıyor sabri'yi, ünlü oldu resmen :)


Türkiye'ye geleli henüz bir gün olmasına rağmen dün söylediği türkçe kelimeler, bugün imza töreninin yapılacağı salona girerken basın mesuplarına "Merhaba" demesi ve tabi "Şampiyon Galatasaray" demesi de takdirimi kazandı. Buraya şimdiden uyum sağlamaya başladığının göstergesi denilebilir Lucas'ın bu davranışı için.
Daha sahada Galatasaray formasıyla görmeden nasıl bu kadar sevebildim aklım almıyor, Aussie faktörü devreye giriyor heralde bu sevgide. Umuyorum ki "şampiyon galatasaray" sözünü mayısta bir daha söyleyebilmek için sahada da en iyi şekilde gösterecek kendini Lucas.

Kewell'ın ne kadar sempatik, şeker bir insan olduğu ortada, görünen o ki Lucas da Kewell kadar sempatik, eğer bütün Aussie'ler böyleyse çok durmam ben Ankara'da , yakında Avustralya'ya yerleşirim! Ayrıca, kırmızı formada çok güzel durmuş 12 Neill yazısı, hazır kırmızı formamın arkası boş duruyorken 12 Neill mı yazdırsam diye düşünmeye başladım bile.

4 yorum:

görkem gürsoy dedi ki...

çok güzel yazmışsın aynılarını hissettim izlerken :) tıpkı kewell bu adam. bide kameraya özellikle dönüp taraftara mesaj vermeside hayli hoştu ..

Gözde dedi ki...

teşekkür ederim :)

Ceyhun Coşkun dedi ki...

Hayırlı olsun faydalı olur umarım her ne kadar kewell ile birlikte oynayamayacak olsada şu son sakatlıktan sonra. Atl Madrid maçlarında Neil oynar santrafor nede olsa Avstralya'lılar hermevkide oynuyor Galatasaray'da.

Ceyhun Coşkun dedi ki...

Hayırlı olsun faydalı olur umarım her ne kadar kewell ile birlikte oynayamayacak olsada şu son sakatlıktan sonra. Atl Madrid maçlarında Neil oynar santrafor nede olsa Avstralya'lılar hermevkide oynuyor Galatasaray'da.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP