Gitme Yoksa..

26 Ocak 2010 Salı


Sakatlığının şokunu henüz atlatamamışken gidecek, gidiyor, sözleşmesi dondurulacak haberleri dolaşmaya başladı bir de. Ekşi'de, Galatasaray Sözlük'te Kewell'ın adının yanındaki entry sayısının fazlalığını görünce aklım çıkıyor başlığa girip de "Kewell kesin gidiyor,haber resmileşti" yazısını okurum diye.. Onun parmağına çöp bile batsa bizim canımız yanacakken , uğraştığı talihsiz sakatlığın acısı yetmezmiş gibi kimbilir onu ne kadar çok üzecek olan gidiyor, istenmiyor haberleri çıktı bir de. Kewell istenmez mi ya? O olmasa Baros'suz çıktığımız maçları nasıl kazanırdık veya bu kadar rahat kazanabilir miydik? Kazanılan maçları geçtim, onun sahada olması yeter, hatta onu da geçtim saha kenarında otursa, gülse biz ona "Daddy Cool" tezahüratı yapsak, o yine gülse.. bu bile yeter. Evet, fazla duygusalım. Evet Kewell benim için çok önemli ve evet onu canımdan bile daha çok seviyorum ama herkes ona bu kadar bağlı ya. Yönetimin "Kewell gönderilmeli mi?" diye kuşkuya düşmesi bile saçma geliyor bana. Linderoth'a takıma Kewell'ın yüzde1'i kadar bile katkı yapmamış olmasına rağmen yıllarca şans veriliyorsa, Kewell bu şansın çok daha fazlasını fazlasıyla hakediyor. Gio gelsin isterim tabii ki de, süper transfer olur hatta, ama karşılığında Kewell giderse kim gelirse gelsin hiç kimse tam anlamıyla mutlu olamayacak, eminim. Sezonun son maçında şampiyon olsak, o maçta kupayı kaldıran Aslanların arasında Kewell olmayacak olsa kimin içi burulmaz ki? ben kahrolurum hatta, şu anda bu yazıyı yazıyorken ağladığım gibi ağlarım da. Korkudan gazete okuyamaz halde geldim 2 gündür. Kewell çıksa televizyona sakat değilim ben şaka yaptım haftaya sahadayım dese keşke.. Ya da en azından şu doktor raporu iyi gelse, en fazla 3,belki 4 hafta onsuz kalsak sonra yine dönse sahalara.. of.


Fotoğraf onu en son canlı canlı gördüğüm günden..

2 yorum:

sinem arslanoğlu dedi ki...

off bebekim ya içim sızladı kewellsız olmaz artık yönetim herkese yaptığı wefasızlığı ona yapmasın yada linderotha yaptığı fedakarlığı kewellada göstersin çünkü ondan 10000000kat daha fasla hakedio şampiyon olursak kupada çok büyük emeği olucak bizim içimizi geç kalbi galatasaray için atan herkesin içi sızlar büyücümüz bizle kalsın =((

M.T dedi ki...

Neyseki yönetim ''vefa'' kavramını da transfer etmiş diğer yıldızların arasında. Geldiği günden beri her türlü fedakarlığı yapan Kewell kalmalıydı öyle de oldu. Hatta mümkünse futbolu bıraktığında bile faydanlanılmalı. Bir kurban seçilecekti o isim de haliyle Nonda oldu. Sevinç&hüzün hepsi birarada. Futbol fena halde hayata benziyor.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP