Sürpriz!

7 Mart 2010 Pazar



Her ay Galatasaray Dergisi'ni okurken ve Bir gün bizim blogu da yazarlar mı, ama neden yazsınlar ki bizi o kadar iyi blog varken diye düşünüyorken, bugün derginin Mart sayısını elime alıp sayfaları çevirmeye başlayınca beni çok çok mutlu eden bu yazıyla karşılaştım. Blogumuza Galatasaray Dergisi'nde yer vermişler.
Ceyda'yla beraber "o kadar tartışıyoruz konuşuyoruz futbolu.. bizim de bi' blogumuz olsun, hadi" diyerek bu işe başladığımızda, ne bu işten sıkılmayacağıma hatta tersine her gün yazı yazmanın daha keyifli bir hale geleceğine, ne de tahmin ettiğimden de çok kişi tarafından okunabileceğimize imkan vermiyordum.. Ceyda'nın bilgisayarının başına gelen aksiliklerden dolayı değil bloga, internete bile giremeyeceğini öğrendiğimde bunun altından tek başına kalkamam diye bırakmayı bile düşündüm hatta, ama iyi ki bırakmamışım diyorum şimdi.
Bloguma yer verdikleri için çok teşekkürler, imla konusundaki eleştirilerine de teşekkür ediyorum ayrıca, eleştiri de olsa bu kadar dikkatle okunduğumu bilmek mutlu etti.

4 yorum:

mbelge dedi ki...

İnanın şu an sizin blogunuza nasıl eriştiğimi ve bu haberi nasıl aldığımı unutmuş durumdayım, herhalde sürprizin etkisiyle :) Sayenizde dergide bloguma yer verildiğini öğrendim ve bana da büyük sürpriz oldu. Ee bir de bundan sonra takipçinizim tabii. Şimdiye kadar karşılaşmamış olmam benim hatam.

Başarılarınızın devamını dilerim.
Muharrem.

Gözde dedi ki...

Çok teşekkür ederim :) Haberi benim blogumdan aldığınıza da ayrıca çok sevindim :)

murat selvi dedi ki...

başarılı yorumlarınızın devamını diliyorum!!
bende dergimizin 88. sayısından sayfanıza ulaştım.

Gözde dedi ki...

Teşekkür ederim :)

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP