Atletico Madrid:1-Galatasaray:1

19 Şubat 2010 Cuma

Korkuyodum ben ya bu maçtan. Baya hem de. Günlerdir rüyamda görüyordum, hatta geçen gece basın toplantısını bile gördüm Rijkaard'ın rüyamda, bir dahaki seneye artık diyordu.(Buradan da anlaşıldığı üzere rüyalar tersine çıkarmış :) ) Ama bir yandan içimde hep bir umut vardı ve Galatasaray adının olduğu her yerde umut vardır sözünün bir örneği daha yaşandı dün gece Vicente Calderon'da. Diğer örneği de inşallah haftaya Ali Sami Yen'de yaşanacak. Zor rakip, deplasman maçı, sakatlar eksiklikler çok fazla, santrafor yok ama 1-1'le dönüyoruz işte İstanbul'a. Bu da yetiyor şu anda.
Takıma alışma süreci psikolojisi Aussie'lerde olmayan bir şey sanırım, bu tezi ciddi ciddi kanıtlamak üzereyim. Suyunda mı var bunların yahu, hepsi mi böyle mükemmel, böyle asil olur? Lucas Neill için maçın en iyi ismiydi denilebilir, yalnız bu maçta değil bütün maçlarda böyle gerçi. Tecrübesinin getirdiği özgüveniyle, soğukkanlılığıyla sanki yıllardır Galatasaray'da oynuyormuş gibi. Elano Blumer de Lucas Neill gibi maçın en iyilerinden biriydi. Milan Baros ve Harry Kewell döndükten sonra bu yeteneklerinin maç skoruna olumlu yönde daha fazla etki edeceğine inanıyorum.
Leo Franco maç başında yediği gol ve ardından yaptığı hatalarla "eyvah" dedirtmeye başlamışken bir anda maçı kurtaran isim haline geldi. Keita için de aynı durum geçerliydi. Maçın başındaki futboluyla maç sonundaki futbolu arasında bir hayli fark vardır sanırım. İkinci yarı oldukça iyiydi. Attığı golse harikaydı.
İlk yarıda maçın gidişatı "acaba?" diyerek korkutmuş da olsa, ikinci yarının ortalarına gelindiğinde o golün geleceği belliydi zaten. Ve 76.dakika'da Keita'nın müthiş golüyle maçta durum 1-1 oldu. Neredeyse 2.gol de geliyordu hatta , o kaçan goller de Ali Sami Yen'de kaleyi bulsun.
Daha birkaç gün önce aynı stadda Barcelona karşısında oynayan takımla bugün Galatasaray karşısında oynayan takım aynı değildi sanki ya. Ya da ben mi gözümde fazla büyüttüm bilmiyorum, ama bu Atletico Madrid'i yeneriz haftaya Asy'de. Yenmeliyiz. 0-0 avantajı da bize geçti ama bol gollü bir maç olur sanki, öyle doğuyor içime.

2 yorum:

Rabish dedi ki...

Ben demistim size rahat olun, guvenin diye :)

Eklemek istedigim birkaç sey var :

- aussie'ler halkasina birini daha eklemek istiyorum : Tim Cahill (ne dersin ona photoshop'la parçaliyi giydirsek mi ki ? belki gelir hehe)

- atletico madrid taraftari bildigin pislikmis. Apo resimleri açmislar stadin bir çok yerinde, "Turkey isn't europe" falan gibi saçma salak pankartlar varmis statta. Ayrica bazi kisiler Keita'ya irkçi tezahuratta bulunduklarini soyluyor (ne kadar dogru bilmem). Turkiye'nin derdi sizi mi gerdi hayvan herifler ? su turda elenmeyelim de ne zaman elenirsek elenelim...

- Keita'nin golunden sonra kuzenim ustune çikip bagirdim. Sanirsin final pff :)

- eurofutbol + ilker yasin iskencesini çekmek istemeyenler uefa.com'dan maçi 6 euro'ya satin alabilirler (en azindan yurtdisindakiler). kalitesi guzeldi, pc'yi televizyona baglayip ingiliz spikerle guzelce izledik maçimizi.

- boru gibi gol yedik. hiç hos degildi.

- takimin en iyisi kaleci oldugunda ortada bir sorun var demektir ama stratejimiz buydu ve basari ile tamamladik demekten baska birsey bulamiyorum.

- 1_1 skorunu hiç sevmiyorum. avantaja çok kuçuk. sami yen'de çok dikkatli olmamiz gerekicek. 0-0'a bel baglamayiz insallah.

- in rij-nees we trust.

saygilar sevgiler efem.

Gözde dedi ki...

giydirelim parçalı'yı blagom, yalnız Lucas'a yazın giydirmiştik kış transfer dönemi geldi Galatasaray'a, hemen yapalım bi photoshop da Cahill yaza yetişsin:) böylece sonu "LL"yle biten aussieler denildi mi akla Galatasaray gelsin:)
Sen kuzeninin üstüne çıkıp bağırdın, benim izlediğim mekanda insanlar sandalyelerin üstüne çıktılar :) evet ben de o çıkanlardan biriydim, şimdi böyleysek yarı final maçına dln gelince kalp ilacı destekli izlememiz gerekicek.
6 euroya satın alma aktivitesi türkiyede varsa ben de almak isterim,cafeye gitsen yediğin içtiğin 6 euronun kaçkat fazlası oluyor,en azından param cebimde kalır.
0-0 olsun bizim olsun ya,Kewell da "a week" demiş, Baros da döner tez zamanda,şu maçı atlattık mı finale kadar gideriz, ayrıca bence de in rij-nees we trust:)

imza: ex-pesimist+ highly optimist blago :)

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP