Ne yazsam boş..

5 Nisan 2010 Pazartesi



İkinci yarının neredeyse tamamı boyunca "şimdi yiyeceğiz golü, bu maç beraberlikle bitecek" diyorken, -ve sonunda ne yazık ki- korkulan gerçekleşmişken, şimdi şampiyonluk kelimesini bile yazmanın hiç bir anlamı yok aslında bu postun içine..
Geçen hafta twitter'da "Son maçta, Ankara'da şampiyonluğu yaşamayacağım için çok üzülüyorum" yazdığımda içten içe kızıyordum da kendime, bu kadar çabuk pes ettiğim için. Ama bugün pes ettiğim gündür. İçimdeki ölmek bilmeyen Polyanna "bir ihtimal daha var" diyor olsa da, mantığım çok iyi biliyor ki yok ihtimal falan. Kalmadı artık. Kazansaydık bir şey değişir miydi? Değişmezdi. Bu hafta olmasa haftaya, olmasa ondan sonraki haftaya elbet kaybedilirdi yine bu puanlar. Her neyse, sahada şampiyonluğa inanmayan, Galatasaray Ruhu'nu zerre kadar taşımayan futbolcular varken ben buraya ne yazsam boş. Barış'ın attığı o tekmeye değinmek dahi istemiyorum. Tek dileğim onu bir daha Galatasaray forması giymiş olarak görmemek.

2010-2011 sezounda her şey daha güzel olur umarım..

Bir de;
İyi ki varsın Frank Rijkaard. Hep var ol sen, hep kal.

3 yorum:

mischa dedi ki...

Biz ne yapsak boş. istediğimiz kadar yırtınalım, oynayanlarda ruh olmayınca olmuyor işte. biz parçalıyoruz kendimizi

Rabia dedi ki...

Tam olarak hissettiklerimi yazmissin Gozdecan.
Butun maç boyunca simdi yedik, yicez diye bekledim ve yanilmadim malesef. Sanirim son dakika golu ile puan kaybettigimiz 5. maç oldu bu sezon. Su saatten sonra tek soylenebilecek sey GAME OVER.

En uzuldugum nokta ise maç sonu goruntuler, Rijkaard'i o azgin heriflerin arasinda o halde gormek... Sivasspor'lu kasaplarla ne isin var senin a benim guzel Frank'im ? Baris'la, Mustafa Sarp'la falan ne ugrasiyorsun. Su adam bizi birakip gidecek diye çok tirsiyorum.

Umarim seneye hersey çok daha guzel olur.

Gözde dedi ki...

Mischa,
Aynen katılıyorum. Sahadakiler bizim inandığımızın yarısı kadar inansaydı şampiyonluğua, şu anda her şey daha farklı olabilirdi.


Rabish,
Ligin bitmesine bu kadar zaman kala bunu söylüyor olmak da ne kadar acı ama artık bari şampiyonlar ligi için, 2.lik için mücadele edelim.

Son dakikada golü yemiş olmanın etkisinden çıkamamışken bir de Rijkaard'ı o şekilde görmek çok kötüydü. Çok üzücüydü. Umarım bizi bırakıp gitmez, seneye her şey onunla daha güzel olacak.
+
Nerelerdesin sen ya, özledim. Konuşalım dertleşelim uzun uzun.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP