Galatasaray 0-0 Bursaspor

25 Nisan 2010 Pazar

Ne yazılır ki şimdi bu maçtan sonra? Her iki tarafın tek amacı 3 puanı almaktı, 2 tarafın da 3 puan için elinden geleni yaptığı ama sonucunda istediğini alamadığı bir garip maç oldu. Böylesi kıran kırana geçen bir mücadelenin golsüz bitmesi inanılır gibi değildi, inanılır hale getirildi Bünyamin Gezer tarafından. Şaşırmıyorum da artık aslında. Düşünüyorum saatlerdir hakeminin maç sonundaki skora etki etmediği maçları, bir elin parmağını geçmiyor. Gol atılmamasını geçtim, 0-0 bitse bile "ne maçtı yahu 2 takım da ne güzel mücadele etti" diyebileceğimiz bir maç sonucunda olanlara bak, yine "ne maçtı yahu" diyoruz ama bu sefer sonunda Bünyamin Gezer'in maçı katletmek için elinden geleni ardına koymayışı ve sonunda ne yazık ki amacına ulaşması var.. Bu arada hafta başından beri "Yatış" diyenlere de gereken mesaj gitmiştir heralde bu 90 dakika sonunda.
23 Nisan'dan beri hayatımın en berbat günlerini yaşıyorum. Çok sevdiğim bir yakınımı kaybettim ve bu yüzden 27 saat içinde Ankara-Mersin-Ankara yolculuğu yapmak zorunda kaldım, bunca üzüntü ve yorgunuluğun üzerine şu maç da tuz biber oldu. O yüzden uzun uzun yazasım yok, bütün futbolcuların çok iyi oynadığı, özellikle Aykut'un kalesinde devleştiği maçtan istediğimiz skoru alamadığımız için lig 3 hafta kala bitti. Artık önümüzde beni heyecanlandıran tek maç 16 Mayıs'taki Gençlerbirliği maçı..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Gerçekten hakem maçı berabere bitirmek için elinden geleni yaptı.Onun haricinde bu ligin en güzel maçına şahit olduk.
2 takımıda tebrik etmek lazım.

Lucas'ın kırmızısına diyecek bişeyim yok.El insaf!

Kazmayla kürekle,Bünyaminle Bülentle şampiyon olacağımıza onurumuzla 3. oluruz daha iyi.

Artık bizim için gelecek sezonun hazırlıklarını yapma vakti.

Bu arada başınız sağolsun.

Gözde dedi ki...

Teşekkür ederim..

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP