G'day

26 Ağustos 2009 Çarşamba

Flickr'ım bu sabah beni böyle karşıladı,farklı dünya dillerinde merhaba diyor her seferinde
ve bu da Avustralya dilinde merhaba demekmiş..
Benim gibi Avustralya'ya fazlasıyla meraklı biri için çok güzel bir selamlama oldu,pazar günü kime G'day diyeceğimi Ceyda biliyordur şu anda eminim ki (:
Konu dağılmadan söyleceklerimi bitiriyim..
Madem böyle bir blog açtık,açmışken Flickr'ımın da reklamını yapayım bari dedim..
Fotoğrafa uzun zamandır meraklı olmama rağmen profesyonel makinamı ancak okulda fotoğraf dersi almaya başlayınca aldım, ve ders bitse de fotoğraf tutkum yeni başladı..
Makinamı alalı yaklaşık 3 ay olmasına rağmen çektiğim fotoğraflarımın sayısı bir hayli fazla,madem bu kadar fotoğrafım var ben de Flickr'da toplayayım hepsini dedim ve
Flickr adresimi açtım..
Güncellenen fotoğraflarımıysa sağ frame'de takip edebilirsiniz (:

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Benim için de G'day dersin di mi malum sahisa :)

Gözde dedi ki...

Derim tabi,sen iste yeter ki..Rabish loves you bile diyebilirim :)

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP